Z rynku FMCG

Intermarché wprowadza nową markę własną

Wtorek, 18 marca 2025
Sieć Intermarché wprowadza nową markę własną – Top Budget. To propozycja dla osób poszukujących podstawowych produktów spożywczych i artykułów codziennego użytku w optymalnym stosunku jakości do ceny.
W ostatnim czasie w Polsce zauważalna jest wyraźna zmiana nawyków zakupowych. Według badań NielsenIQ Retail Measurement Service MAT aż 95% konsumentów zmodyfikowało swoje zwyczaje zakupowe, kierując się chęcią oszczędzania. Ponad 60% klientów aktywnie poszukuje promocji i najniższych cen, a co trzeci konsument jest skłonny zmienić sklep, jeśli znajdzie bardziej konkurencyjną ofertę. W odpowiedzi na te potrzeby Intermarché rozszerza swoją ofertę marek własnych o Top Budget, pomagając klientom w efektywnym zarządzaniu domowym budżetem.

Produkty marki Top Budget są dostępne we wszystkich sklepach Intermarché od 10 marca 2025 roku. Asortyment obejmuje ponad 40 produktów, w tym artykuły spożywcze, napoje, chemię gospodarczą oraz artykuły dla zwierząt. Wszystkie produkty wyróżniają się jednolitą szatą graficzną – białym tłem z czerwonym logo – co ułatwia ich szybkie odnalezienie na półkach. Klienci mogą mieć pewność, że wybierając Top Budget, otrzymują najniższą cenę w danej kategorii, a także bardziej ekonomiczne opakowania, które dodatkowo wspierają oszczędzanie.

Wprowadzenie nowej marki własnej jest istotnym elementem strategii Intermarché, której celem jest umocnienie pozycji sieci jako miejsca oferującego produkty wysokiej jakości w przystępnych cenach. Top Budget to jednocześnie uzupełnienie m. in. dla strategicznej i podstawowej marki parasolowej Intermarché, czyli O la la!. Jest także istotnym narzędziem przyciągającym nowych klientów, dla których cena odgrywa kluczową rolę w decyzjach zakupowych.

– Top Budget to nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumentów. Wiemy, jak istotne dla klientów Intermarché jest znalezienie produktów dobrej jakości w możliwie najniższej cenie. Nowa marka to przejaw naszej dbałości o naszych klientów oraz wzmocnienie konkurencyjności. Liczymy, że konsumenci dostrzegą nasze starania i Top Budget znajdzie swoje grono licznych odbiorców. – mówi Paweł Wardziński, Dyrektor Generalny Intermarché.

Dzięki wprowadzeniu Top Budget, Intermarché nie tylko poszerza swoją ofertę, ale również umacnia pozycję na rynku, odpowiadając na rosnące oczekiwania klientów, którzy coraz częściej wybierają oszczędne i praktyczne rozwiązania zakupowe.

17_03_2025_Intermarche_wprowadza_now___mark___w__asn___Top_Budget.jpg




Źródło: ITM Polska
Fot: mat. prasowe



tagi: Intermarché , Top Budget , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,