Carrefour Polska rzuca wyzwanie sklepom internetowym
Poniedziałek, 17 marca 2025
Carrefour Polska kontynuuje rozwój swojego konceptu C4NDYLAND, który dostępny jest już w ponad 130 sklepach stacjonarnych sieci i do tej pory przyciągnął ponad milion konsumentów. C4NDYLAND to oferta skierowana do klientów poszukujących unikalnych smaków, w której można znaleźć oryginalne wyroby, m.in. z Emiratów Arabskich, Japonii, USA czy Tajlandii, w tym wiele nowości i produktów wykorzystywanych w internetowych wyzwaniach kulinarnych.
W kwietniu 2024 roku Carrefour otworzył pierwszą w Polsce strefę C4NDYLAND w warszawskim Centrum Handlowym Westfield Arkadia. Obecnie sieć rozwinęła ten popularny koncept już na 136 swoich hiper- i supermarketów w Polsce. Dzięki ciągłemu monitorowaniu trendów online, asortyment C4NDYLAND jest regularnie odświeżany i obecnie w największych sklepach tej sieci sięga on nawet 1000 produktów. Klienci znajdą w nim nie tylko unikalne smaki napojów znanych producentów jak Coca-Cola i Pepsi, ale także popularne paluszki Pocky czy wyjątkowo ostre przekąski z serii Hot Chip. Dostępnych jest też wiele limitowanych edycji produktów, takich jak np. seria ekstra kwaśnych słodyczy czy bardzo popularne na polskim rynku dubajskie czekolady i wyroby z pistacji.
Strefa C4NDYLAND w Carrefour Polska to odpowiedź naszej sieci na ofertę sklepów internetowych z oryginalną zagraniczną żywnością. Dzięki naszym strefom klient nie musi ponosić kosztów transportu ani też spędzać wielu godzin w internecie na poszukiwaniu trendujących w mediach społecznościowych nowości. Produkty te znajdzie w Carrefour od ręki — mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska. Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami, którzy oczekują unikalnych doświadczeń zakupowych, oryginalnych produktów i technologicznych udogodnień. Adaptacja do ich potrzeb to klucz do przyciągnięcia klientów i budowania nowoczesnej marki międzypokoleniowej. Dziś tym projektem wyznaczamy dla rynku FMCG nowy kierunek, za którym podążą inne sieci — podsumowuje Piotr Lubiewa-Wieleżyński.
Koncept C4NDYLAND ma na celu stałe zaskakiwanie klientów nowościami oraz unikatowymi smakami, inspirowanymi podróżami do odległych zakątków świata. Takie podejście przyciąga konsumentów, dla których odkrywanie i próbowanie nowych, orientalnych smaków jest pasją oraz sposobem na poznawanie innych kultur i kuchni. Strefę C4NDYLAND odwiedziło do tej pory już ponad milion klientów. Koncept ten czerpie inspirację ze storytellingu znanego z platform takich jak Instagram i TikTok, co dodaje mu nowoczesnego charakteru i pozwala na lepsze zaangażowanie odbiorców.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.