Wiadomości

SPAR umacnia swoją pozycję

Wtorek, 10 sierpnia 2010
W lipcu br. sieć franczyzowych marketów SPAR uruchomiła cztery kolejne sklepy w Poznaniu, Lwówku, Zwoleniu i Starym Sączu.  Klienci mają do dyspozycji szeroką gamę artykułów świeżych, spożywczych i przemysłowych.  Średnia powierzchnia nowych placówek to powyżej 300 mkw.

Od kilku miesięcy SPAR należy do grupy kapitałowej Bać-Pol jednej z największych firm dystrybucyjnych w Polsce. Zasięg działania grupy to województwa: podkarpackie, małopolskie, świętokrzyskie, lubelskie, mazowieckie i lubuskie, wielkopolskie i łódzkie. Z oddziałów funkcjonujących w wymienionych województwach prowadzona jest dystrybucja na teren całej Polski w tym do sklepów SPAR-a.

Pozyskaliśmy strategicznego partnera dystrybucyjnego będącego gwarantem regularnych i dogodnych dostaw. Dzięki temu będziemy w stanie lepiej sprostać oczekiwaniom rynku. Na bazie międzynarodowych doświadczeń udoskonalamy naszą politykę zakupową i marketingową oraz pracujemy nad dalszym rozwojem. Rozwój i inwestycje są gwarancją większej sprzedaży, większych zysków oraz zdobycia wiodącej pozycji na rynku" - mówi Prezes Tomasz Syller.

Do końca tego roku sieć zamierza otworzyć kilkadziesiąt nowych placówek działających na licencji SPAR-a.

Na zdjęciu: SPAR w Zwoleniu

(Maja Święcka)    

tagi: SPAR ,