Pysznie, owocowo i mniej kalorii! Nowa kampania marki Łowicz to historia wyjęta z życia, w myśl “coś słodkiego za mną chodzi!” pokazująca wewnętrzną walkę między tym co niskokaloryczne, a pełne intensywnego smaku i przyjemności. Bohaterka odmawia sobie pysznego naleśnika z dżemem, myśląc o nadmiarze kalorii. Jednak narastająca ochota na odrobinę przyjemności nie odpuszcza – a rozwiązaniem okazuje się nowy produkt marki Łowicz, dzięki któremu łyżka smacznego dżemu (20g) to tylko 6 kcal. Dziewczyna może cieszyć się pysznym smakiem bez wyrzutów sumienia, zachowując równowagę między słodką przyjemnością, a rozsądnym podejściem do kalorii.
Nowa intensywnie owocowa linia dżemów od Łowicza dostępna w trzech apetycznych smakach truskawka, wiśnia oraz czarna + czerwona porzeczka, to jedynie 6 kcal w 20g i 60 kcal w całym słoiku (200g), a więc doskonały wybór na śniadanie, ulubioną przekąskę czy deser bez dodatku cukru i bez poczucia winy!
Kampania marki jest szeroko zasięgowa i obejmuje m.in. emisję spotu w telewizji, działania digitalowe, współpracę z influencerami, a także komunikację w przestrzeni miejskiej – na siłowniach oraz na tyłach autobusów w największych miastach Polski.
Agencja – DDB
Dom Mediowy – Starcom
Spot:
https://www.youtube.com/watch?v=XERYl1rvXVE Źródło: Naspex
Fot: mat. prasowe