Kampanie i Promocje

Rusza kampania nowej niskokalorycznej linii dżemów od Łowicza

Wtorek, 11 marca 2025
Słodka przyjemność bez wyrzutów sumienia! Łowicz rusza z nową kampanią, prezentując najnowszą linię niskokalorycznych dżemów.
Pysznie, owocowo i mniej kalorii! Nowa kampania marki Łowicz to historia wyjęta z życia, w myśl “coś słodkiego za mną chodzi!” pokazująca wewnętrzną walkę między tym co niskokaloryczne, a pełne intensywnego smaku i przyjemności.  Bohaterka odmawia sobie pysznego naleśnika z dżemem, myśląc o nadmiarze kalorii. Jednak narastająca ochota na odrobinę przyjemności nie odpuszcza – a rozwiązaniem okazuje się nowy produkt marki Łowicz, dzięki któremu łyżka smacznego dżemu (20g) to tylko 6 kcal. Dziewczyna może cieszyć się pysznym smakiem bez wyrzutów sumienia, zachowując równowagę między słodką przyjemnością, a rozsądnym podejściem do kalorii.

Nowa intensywnie owocowa linia dżemów od Łowicza dostępna w trzech apetycznych smakach truskawka, wiśnia oraz czarna + czerwona porzeczka, to jedynie 6 kcal w 20g i 60 kcal w całym słoiku (200g), a więc doskonały wybór na śniadanie, ulubioną przekąskę czy deser bez dodatku cukru i bez poczucia winy!

Kampania marki jest szeroko zasięgowa i obejmuje m.in. emisję spotu w telewizji, działania digitalowe, współpracę z influencerami, a także komunikację w przestrzeni miejskiej – na siłowniach oraz na tyłach autobusów w największych miastach Polski.

Agencja – DDB
Dom Mediowy – Starcom
Spot: https://www.youtube.com/watch?v=XERYl1rvXVE



Źródło: Naspex
Fot: mat. prasowe



tagi: Łowicz , dżem , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,