Kategorie produktów

Wywiad z Katarzyną Jezierską, Dyrektorem Marketingu OSM Piątnica

Wtorek, 11 marca 2025 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 03/229. Marzec 2025
Trzy pytania do Katarzyny Jezierskiej, Dyrektor Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy, kieruje Monika Książek.
W którą stronę obecnie rozwija się sektor mleczarski?

Odpowiadając na zmieniające się potrzeby konsumentów, sektor mleczarski rozwija się w kierunku łączenia tradycji z nowoczesnością. Jednym z kluczowych czynników wyboru pozostaje smak, ale tutaj postawy konsumentów są zróżnicowane. Z jednej strony jest to poszukiwanie tradycyjnych smaków, w tym produktów inspirowanych domowymi tradycjami kulinarnymi, z drugiej – ciekawość i chęć eksperymentowania, co przekłada się na zainteresowanie limitowanymi edycjami oraz unikatowymi wersjami smakowymi.

Należy jednak zauważyć, że oczekiwania współczesnych konsumentów są większe, ponieważ poszukują produktów, które – oprócz dostarczania przyjemności ze spożywania – wspierają zdrowy tryb życia. Rośnie więc zainteresowanie produktami wysokobiałkowymi, jak skyry, serki wiejskie czy twarogi.

Jak na te potrzeby odpowiada Wasza oferta i czym wyróżnia się na rynku?

Nasza oferta łączy pyszny smak, najwyższą jakość, lokalne surowce i innowacyjne podejście do produktów, więc znakomicie odpowiada na aktualne potrzeby konsumentów. Widząc rosnące zainteresowanie produktami wysokobiałkowymi i funkcjonalnymi, rozwijamy linię Skyrów. To dostępne w wielu wersjach smakowych, pyszne i pożywne jogurty o wysokiej zawartości białka, które dodają siły i energii, idealnie odpowiadając na potrzeby osób aktywnych, prowadzących intensywny tryb życia. Warto także podkreślić, że wszystkie produkty z Piątnicy doskonale wpisują się w aktualne trendy rynkowe: wyróżniają się autentycznym smakiem, tradycyjnymi recepturami i prostym, naturalnym składem. Są smaczne i mają dobroczynny wpływ na organizm.

Jakie nowości pojawiły się w Waszej ofercie?

Rozszerzając ofertę, stawiamy przede wszystkim na nowości, które odpowiadają na potrzeby konsumentów. Dlatego rozszerzyliśmy linię Skyrów – zarówno pitnych, jak i łyżeczkowych – o nowe, wyjątkowe smaki, które od momentu wprowadzenia cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Są to Skyry pitne: nektarynka z maliną, kokos z ananasem, wiśnia i limonka z miętą oraz łyżeczkowe: mokka tiramisu, czekoladowy z wiśnią i pomarańcza z czekoladą. Nieustannie pracujemy także nad kolejnymi propozycjami.



tagi: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska , Piątnica , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,