Z rynku FMCG

Lidl poszukuje osób do pracy w Centrali i Biurach Sprzedaży

Poniedziałek, 10 marca 2025
Lidl Polska właśnie rozpoczął kampanię stażową i poszukuje ponad 80 osób do pracy w Centrali i Biurach Sprzedaży. Równocześnie prowadzona jest rekrutacja na inne stanowiska, oferując szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
Czy Lidl Polska to miejsce dla Ciebie? Jakie kompetencje są dziś kluczowe na rynku pracy? Jak wyróżnić się w rekrutacji? Odpowiedzi na te pytania poznasz na Nice To Lidl You. Tegoroczny program obejmuje 4 panele, 3 prelekcje i 5 sesji warsztatowych, które pozwolą uczestnikom zdobyć praktyczną wiedzę i umiejętności przydatne w procesie rekrutacyjnym oraz dalszej karierze zawodowej. To także przestrzeń inspirujących spotkań z liderami, rekruterami i ekspertami biznesowymi, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i cennymi wskazówkami.

Jak zdobyć przewagę na rynku pracy?

Każdy sukces zawodowy zaczyna się od pierwszego kroku. Podczas prelekcji i paneli dyskusyjnych uczestnicy poznają kluczowe wartości w Lidl Polska, dowiedzą się, jakie kompetencje są dziś cenione na rynku pracy oraz które umiejętności warto rozwijać, aby budować swoją karierę w dynamicznym świecie biznesu. Z kolei osoby zainteresowane skutecznym przygotowaniem do rozmowy kwalifikacyjnej zyskają zarówno teoretyczną wiedzę, jak i możliwość praktycznych ćwiczeń. Podczas prelekcji „Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?” eksperci Lidla zdradzą sekrety udanej autoprezentacji, które następnie będzie można wykorzystać na warsztatach. Pomogą też stworzyć profesjonalne CV oraz profil na LinkedIn i pokażą, jak skutecznie zaprezentować swoje mocne strony.

Lidl Polska od kuchni

Lidl to nie tylko sieć sklepów – to także centrum operacyjne, gdzie rodzą się pomysły, strategie i innowacje. Podczas panelu „Lifecycle sklepu – jak powstaje Lidl?” uczestnicy dowiedzą się, jak wygląda proces budowy sklepu od podstaw, a na prelekcji „Lifecycle produktu” odkryją kulisy drogi, jaką przebywa każdy produkt – od koncepcji po miejsce na półce.

Współczesny biznes to także social media i influencer marketing. Osoby zainteresowane tym obszarem, sprawdzą jak marki budują swoją obecność na TikToku i w jaki sposób Lidl angażuje twórców internetowych. To doskonała okazja, by poznać kulisy budowania contentu i dowiedzieć się, jak wykorzystać media społecznościowe w swojej karierze.

Dodatkowe atrakcje – sprawdź, co na Ciebie czeka

Nice To Lidl You to nie tylko inspirujące panele i prelekcje, ale także strefa dodatkowych aktywności, które pomogą lepiej się przygotować do wejścia na rynek pracy. W strefie foto będzie można wykonać fotografię do CV oraz pamiątkowe zdjęcie na social mediowej ściance. Nie zabraknie również przestrzeni do networkingu, żeby nawiązać cenne kontakty i wymienić doświadczenia. Ponadto prelekcje i panele dyskusyjne będą rejestrowane, a nagrania pojawią w serwisie YouTube.

Rozpocznij swoją karierę z Lidl Polska!

Program stażowy The Lidl Way to Career to doskonała okazja dla studentów i absolwentów do 30. roku życia, którzy chcą zdobyć cenne doświadczenia zawodowe w dynamicznym środowisku. Lidl Polska czeka na ambitnych, otwartych na nowe wyzwania ludzi. Podczas trzymiesięcznego stażu (od lipca do września br.) można rozwijać swoje umiejętności i zdobyć praktyczne doświadczenie. Rekrutacja wystartowała 3 marca! Nie czekaj – aplikuj już dziś!

Więcej informacji: https://kariera.lidl.pl/nice-to-lidl-you



Źródło: Komunikacja Plus
Fot: mat. prasowe






tagi: Lidl Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,