Konkursy i loterie

Startuje wielkanocna loteria sieci Lidl

Poniedziałek, 10 marca 2025
Od 10 marca, każda osoba, która w jednym ze sklepów sieci, zrobi zakupy za minimum 99 zł, ma szansę na wygraną w Lidloterii! Szczęściarze, co minutę mogą wygrać bon na zakupy o wartości 20, 50 lub 100 zł, a każdego dnia trwania loterii, jeden zwycięzca otrzyma rok zakupów w bonach o wartości aż 20 000 zł! Akcja sieci trwa do 18 kwietnia br.
Do tej pory Lidl Polska organizował świąteczne loterie już trzykrotnie. Tym razem akcja powraca w odświeżonej wersji. Przygotuj się na wielkanocne zakupy, celebruj wiosnę i zyskaj szansę na cenne nagrody! Kiedy częstotliwość losowań rośnie, razem z nią pojawia się większa szansa na wygraną. Dlatego zwycięzcą może zostać każdy, ponieważ losowanie nagród odbywa się co minutę! W tym przypadku do wygrania są bony na zakupy w Lidl Polska o wartości 20, 50 lub 100 zł. Natomiast każdego dnia, szczęściarze mają szansę na otrzymanie elektronicznych bonów na zakupy do sklepów sieci o wartości aż 20 000 zł – laureat lub laureatka otrzymają 4 e-bony, każdy o wartości 5 000 zł. Zwycięzcy mogą wykorzystać je w ciągu 12 miesięcy. Co to oznacza? Rok zakupów w sklepach Lidl Polska bez sięgania po swój portfel!

Rób zakupy… i zyskaj szansę na wygraną

Jak wziąć udział w akcji i zgarnąć bony od Lidl Polska? Zasady są proste! Należy zrobić zakupy za min. 99 zł w wybranym sklepie Lidl od godziny 06:00:00 do 21:59:59 (z wyłączeniem napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, produktów leczniczych, preparatów do początkowego żywienia niemowląt oraz kart prezentowych), w terminie od 10 marca do 18 kwietnia br. Konieczne jest zachowanie oryginału dowodu zakupu, a następnie zarejestrowanie paragonu na stronie: www.lidloteria.pl. Organizatorem loterii jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa, a każda osoba biorąca udział w losowaniu, musi mieć ukończone 18 lat.

Szczegóły oraz informacje o artykułach wyłączonych z akcji dostępne są w regulaminie na  www.lidloteria.pl oraz www.smolar.pl.




Źródło: Komunikacja Plus
Fot: mat. prasowe



tagi: Lidl Polska , loteria , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,