Wiadomości

Miesięcznik Hurt & Detal od marca w nowej odsłonie! Zmieniamy sie dla Was!

Poniedziałek, 10 marca 2025
Drodzy Czytelnicy! Zmieniamy się dla Was! Marcowe wydanie miesięcznika Hurt & Detal już w dystrybucji.
Na przełomie roku dokonaliśmy znaczących zmian w dystrybucji miesięcznika Hurt & Detal, powiększając i poprawiając dostęp do publikowanych przez nas treści. Dzięki temu staliśmy się liderem nowoczesnej, hybrydowej dystrybucji prasy handlowej w Polsce.
Na bieżąco wprowadzamy również zmiany w treści czasopisma, podnosząc jego poziom merytoryczny, uatrakcyjniając zakres tematyczny, ale co najwazniejsze - dostarczając aktualnej wiedzy na temat handlu i produktów FMCG.
Robimy to, ponieważ bardzo zależy nam, aby miesięcznik Hurt & Detal był chętnie czytany przez wszystkich czytelników – zarówno przez właścicieli sklepów, przedstawicieli sektora spożywczego, jak i osoby z otoczenie biznesowego rynku FMCG w Polsce.

Teraz przyszedł czas na kolejne zmiany!

Z pewnością zauważyliście Państwo na okładce nowe logo Hurt & Detal - proste, aczkolwiek nowoczesne i wpisujące się w światowe trendy wydawnicze. Poprawiliśmy też układ artykułów i zmieniliśmy czcionkę na bardziej przyjazną i czytelną.
Czasopismo nie może być nudne, powinno zawierać treści bogate merytorycznie i być swego rodzaju doradcą właściciela sklepu. Powinno być też estetyczne i kolorowe. Tego się trzymamy, a teraz idziemy krok dalej. Otóż już w tym wydaniu przygotowaliśmy dla Was nowe działy i tematy.

Co nowego w Hurt & Detal?
  • Twój sklep, Twój sukces – zupełnie nowy cykl praktycznych wskazówek dr Marka Borowińskiego, Shop Doctora, dla właścicieli sklepów.
  • Zawsze aktualny Komentarz rynkowy Prezesa Polskiej Izby Handlu.
  • Auto w biznesie – nowy cykl motoryzacyjny.
  • Skiba hurtowo i w detalu – autorski, zawsze na czasie, cykl felietonów wybitnego satyryka i członka zespołu Big Cyc – Krzysztofa Skiby.
  • Wojciech Cejrowski – Boso o jedzeniu – budzący dużo emocji cykl felietonów podróżniczych Wojciecha Cejrowskiego.

Mamy nadzieję, że nasze nowe propozycje spotkają się z zainteresowaniem naszych Czytelników. Chętnie poznamy Państwa opinie nt. zawartości merytorycznej, szaty graficznej miesięcznika Hurt & Detal, a także oczekiwania i propozycje w zakresie nowych działów tematycznych.
Piszcie do nas: wydawca@hurtidetal.pl .

 

tagi: hurt&detal , hurt , detal , czasopismo , fmcg , spożywcza , prasa handlowa , gazeta , ewydanie ,