Kampanie i Promocje

Nowa kampania „Tymbark – jak owoc to mus”

Piątek, 07 marca 2025
Tymbark od lat kocha owoce i dba o to, by w jego produktach znajdowały się tylko najlepsze składniki. Podkreśla to także najnowsza humorystyczna kampania marki w takt ponadczasowego hitu Joe Cockera „You are so Beatiful” pokazując, że musy Tymbark to prawdziwe owoce w najczystszej postaci.
Najnowsza kampania musów Tymbark, to kolejne wyznanie miłości owocom, tym razem w postaci sycących, smakowitych musów o jak zawsze, dobrym składzie. Powstałe trzy nowe spoty reklamowe, które przedstawiają 3 musy owocowe: jagodę, morelę i malinę, oparte są na historii, w której miłość do owoców zostaje wystawiona na próbę – by stworzyć pyszny mus, trzeba je… zmiażdżyć! Spoty oddają to w zabawny sposób, a towarzyszy im ponadczasowy hit Joe Cockera „You Are So Beautiful”, który jeszcze bardziej podkreśla emocjonalne podejście do owoców.

Kampania ma na celu pokazanie konsumentom, że musy Tymbark to produkty o prostym składzie, w których znajdują się tylko prawdziwe owoce. To odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów, którzy poszukują naturalnych i smacznych przekąsek, bez zbędnych dodatków. Tymbark stawia na transparentność i jakość, a nowa kampania podkreśla te wartości w sposób lekki, zabawny i zapadający w pamięci.

Kampania „Tymbark – Jak owoc to mus” obejmuje szeroki zakres mediów, docierając do odbiorców poprzez telewizję, YouTube, media społecznościowe, reklamy zewnętrzne (OOH i FOOH), kina oraz display. Dzięki tak szerokiemu zasięgowi kampania ma szansę dotrzeć do milionów konsumentów w całej Polsce.

Agencja reklamowa: Brainbox (kampania tv, kv), Trzask (digital)
Dom mediowy: Starcom

Spot: https://www.youtube.com/watch?v=RLe8Qc3Lzz0

Tymbark_MUS.jpg




Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe



tagi: kampania , Tymbark , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,