Kampanie i Promocje

Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Hochland

Czwartek, 06 marca 2025
Już w marcu rusza nowa odsłona kampanii wizerunkowej „Uśmiech pochodzi od sera”. Komunikacja konsekwentnie skupia się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką, a przedstawiony świat widziany jest z perspektywy dziecka.
Marka Hochland, lider na rynku serów, a zarazem prawdziwy ‘love brand’, kontynuuje kampanię wizerunkową. Główny przekaz pozostaje taki sam: istnieją twarde dowody na to, że ser podnosi poziom serotoniny i potrafi zmienić zwykłe chwile w naprawdę pyszne momenty. Zmieniają się natomiast bohaterowie spotu – w poprzedniej odsłonie byli to aktorzy i reżyser na planie filmowym, a tym razem to księżniczka, której towarzyszą damy dworu i rycerz ratujący jej uśmiech. Ich przygody są tłem dla zaprezentowania szerokiego portfolio Hochland, w tym kremowych serów twarogowych (Kanapkowy), wariantów topionych oraz serów żółtych w plastrach.

- Nowej odsłownie kampanii „Uśmiech pochodzi od sera” towarzyszyć będzie szeroka komunikacja w mediach obejmująca spoty telewizyjne, obecność w digitalu, sieci kin Helios i Multikino, formy DOOH, które w zabawny sposób wyjaśniają, że za najważniejszymi uśmiechami z kultury, historii i sztuki stoi ser – ser Hochland. Nie zabraknie również znanej z pierwszej odsłony identyfikacji dźwiękowej stworzonej przez agencję MassiveMusic Warsaw. Melodia będzie ta sama, ale jej brzmienie dopasowane zostało do widocznego w spocie dworu królewskiego – zapowiada Radosław Jurkowski, Kierownik Marketingu w Hochland Polska.

Podobnie, jak przy pierwszej odsłonie, także teraz za koncept kampanii odpowiada agencja Ogilvy, produkcję powierzono firmie Hogarth, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.

Do krainy pełnej uśmiechu – i sera! – zaprasza księżniczka.

Spot naszej nowej kampanii dostępny jest tutaj: https://youtu.be/d4rqIIm14wM

KV_Hochland_nowa_kampania_luty_2025.jpg



Źródło: Hochland
Fot: mat. prasowe



tagi: Hochland , kampania wizerunkowa , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,