Carrefour rozszerza asortyment dla klientów wrażliwych cenowo
Czwartek, 27 lutego 2025
Carrefour, w odpowiedzi na utrzymująca się w Polsce inflację, która w styczniu br. wyniosła ponad 5%, rozszerzył dostępny w swoich sklepach asortyment marek Simpl do ponad 330 produktów. Marki te oferują najczęściej kupowane przez klientów produkty pierwszej potrzeby w najniższych cenach w danej kategorii.
Polacy wciąż zmagają się z rosnącymi kosztami życia. Zgodnie z ostatnimi danymi opublikowanymi przez GUS, ceny towarów i usług konsumpcyjnych w styczniu 2025 r. wzrosły rdr o 5,3 proc., a w porównaniu z poprzednim miesiącem o 1,0 proc. Coraz wyższa inflacja skłania Polaków do poszukiwania bardziej ekonomicznych rozwiązań, także podczas zakupów spożywczych. Jak pokazują analizy sprzedażowe sieci Carrefour Polska, coraz częściej w koszykach Polaków lądują produkty marek własnych, a u konsumentów najbardziej wrażliwych, tzw. produkty pierwszocenowe.
Do takich należą, dostępne w Carrefour na wyłączność, marki Simpl oraz Simpl Choice, które przy dobrej jakości produktów, oferują najniższe ceny w danej kategorii asortymentowej. Obecnie w Carrefour klienci mogą kupić aż 330 produktów - w ramach marki Simpl, sa to m.in. świeże owoce i warzywa, nabiał, olej, cukier, produkty sypkie, napoje czy dania gotowe, a w ramach Simpl Choice - szeroką gamę kosmetyków i artykułów z działu z chemią gospodarczą. W ostatnim czasie Carrefour poszerzył ich wybór o kolejnych 20 nowych produktów, w tym pakowane jabłka i gruszki, pizzę mrożoną oraz różnego rodzaju produkty chemii domowej.
- W sklepach Carrefour oferujemy klientom łącznie nawet 50.000 różnych produktów, czyli nawet 15 razy więcej niż w klasycznym dyskoncie. W każdej z kategorii dostępnej na naszych półkach, klienci mogą kupić produkty, które smakują ich najbardziej - od tych w najniższych cenach na rynku, do tych z segmentu premium. Dzięki szerokiemu wyborowi, a także dzięki regularnym promocjom i zniżkom w naszej aplikacji “Mój Carrefour”, każdy klient - nawet osoby najbardziej wrażliwe cenowo - zrobią u nas satysfakcjonujące zakupy. Cały czas inwestujemy w nasz asortyment, aby klienci mogli kupić u nas zawsze to czego szukają - mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet, Manager Marki Własnej oraz Projektów Strategicznych w Carrefour Polska.
Wszystkie produkty marki Simpl oraz Simpl Choice łatwo zidentyfikować dzięki charakterystycznym, białym opakowaniom, a także dodatkowym żółto-czarnym oznaczeniom przy półce z napisem Strefa Niskich Cen.
Może być główną przeszkodą w ratyfikacji porozumienia na...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.