Kampanie i Promocje

Nowa kampania herbatek owocowych Herbaciany Ogród

Poniedziałek, 24 lutego 2025 HURT & DETAL Nr 02/228. Luty 2025
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol".
We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem. Nowy spot przenosi widzów w miejsca, z których pochodzą naturalne składniki herbatek owocowych Herbapolu. Dojrzewające w lasach i ogrodach owoce tworzą smak herbatek, po które sięga kolejne już pokolenie konsumentów. To produkty, które w naturalny sposób wpisują się w codzienny tryb życia młodych odbiorców – towarzyszą im w różnych sytuacjach, od chwil relaksu po spotkania z przyjaciółmi i dostarczają wyjątkowej przyjemności. Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych.




tagi: Herbaciany Ogród , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,