Kampanie i Promocje

Wojciech Mann i Radzimir Dębski w kampanii Tyskie

Poniedziałek, 24 lutego 2025 HURT & DETAL Nr 02/228. Luty 2025
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi.
Marka zaprosiła do kampanii ikonę dziennikarstwa muzycznego Wojciecha Manna oraz wszechstronnego kompozytora i producenta muzycznego Radzimira Dębskiego. Mann i JIMEK pokazują, że muzyka nie zna granic – ani pokoleniowych, ani stylistycznych. To, co dla jednych jest różnicą perspektyw, dla nich stanowi wartość dodaną. Udowadniają, że muzyka przekracza bariery, zbliżając ludzi i budując wspólnotę bycia „na TY”. Marka pokazuje, że bez względu na pokolenie, gust muzyczny czy osobowość, to co nas łączy, jest silniejsze niż to, co nas dzieli. Muzyka, podobnie jak Tyskie, to symbol wspólnoty i radości z bycia razem.




tagi: Wojciech Mann , Radzimir Dębski , kampania , Tyskie , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,