Kampanie i Promocje

„To takie proste!" - nowa platforma komunikacji Purella Superfoods

Piątek, 21 lutego 2025
Zdrowy styl życia może być prosty i dostępny dla każdego.
Nowa platforma komunikacyjna Purella Superfoods wystartowała 20 lutego 2025 r. Marka kieruje ją do świadomych konsumentów, poszukujących naturalnych i przystępnych sposobów dbania o zdrowie. Kampania pokazuje, że wprowadzenie zdrowych nawyków żywieniowych jest prostsze niż się wydaje.

- Chcemy pokazać, że sięganie po superfoods nie wymaga wielkich zmian w codziennym życiu. Dlatego w naszej nowej komunikacji skupiamy się na łatwości - w wyborze, stosowaniu i włączeniu produktów Purella do swojej rutyny. Hasło 'Super, że dbasz o siebie' pojawia się w kampanii w różnych wariantach, takich jak 'Super, że dbasz o formę na lato' czy 'Super, że dbasz o odporność', co pozwala nam dotrzeć do konsumentów w różnych momentach ich życia - mówi Klaudia Szymańczyk, Brand Manager Purella Superfoods.

Kampania wykorzystuje autentyczną i lekką komunikację wizualną. Jasne, energetyczne kadry i dynamiczny montaż podkreślają naturalność sięgania po superfoods w różnych sytuacjach.

Nowa platforma komunikacyjna wpisuje się w długofalową strategię marki, która koncentruje się na budowaniu trwałych relacji z konsumentami. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Stras4Brands.




Źródło: Brandscope
Fot: mat. prasowe


tagi: To takie proste! , platforma komunikacji. Purella Superfoods , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,