„To takie proste!" - nowa platforma komunikacji Purella Superfoods
Piątek, 21 lutego 2025
Zdrowy styl życia może być prosty i dostępny dla każdego.
Nowa platforma komunikacyjna Purella Superfoods wystartowała 20 lutego 2025 r. Marka kieruje ją do świadomych konsumentów, poszukujących naturalnych i przystępnych sposobów dbania o zdrowie. Kampania pokazuje, że wprowadzenie zdrowych nawyków żywieniowych jest prostsze niż się wydaje.
- Chcemy pokazać, że sięganie po superfoods nie wymaga wielkich zmian w codziennym życiu. Dlatego w naszej nowej komunikacji skupiamy się na łatwości - w wyborze, stosowaniu i włączeniu produktów Purella do swojej rutyny. Hasło 'Super, że dbasz o siebie' pojawia się w kampanii w różnych wariantach, takich jak 'Super, że dbasz o formę na lato' czy 'Super, że dbasz o odporność', co pozwala nam dotrzeć do konsumentów w różnych momentach ich życia - mówi Klaudia Szymańczyk, Brand Manager Purella Superfoods.
Kampania wykorzystuje autentyczną i lekką komunikację wizualną. Jasne, energetyczne kadry i dynamiczny montaż podkreślają naturalność sięgania po superfoods w różnych sytuacjach.
Nowa platforma komunikacyjna wpisuje się w długofalową strategię marki, która koncentruje się na budowaniu trwałych relacji z konsumentami. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Stras4Brands.
Rozwój AI w dużej mierze zależy od dostaw chipów...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.