Kampanie i Promocje

Akcja „Bądź FIT” ponownie startuje w Stokrotce!

Piątek, 21 lutego 2025
W sklepach sieci Stokrotka rozpoczęła się nowa akcja promocyjna pod nazwą „Bądź FIT”. W jej ramach od 20 lutego do 12 marca klienci mogą znaleźć na półkach rozszerzoną ofertę produktów pomagających zadbać o dobrą formę i zdrowe posiłki. W związku z promocją w asortymencie pojawiły się nowości, które warto wypróbować.
Akcja „Bądź FIT” powróciła do Stokrotki. W supermarketach sieci przez trzy tygodnie na półkach znaleźć będzie można ofertę powiększoną o dodatkowe, ciekawe produkty. Nie zabraknie składników pozwalających samodzielnie komponować zbilansowane posiłki, pomysłów na przekąski oraz dań gotowych. Wśród artykułów objętych specjalną ofertą znajdują się m.in. produkty bogate w proteiny czy takie bez dodatku cukru. W najnowszej promocji dostępne są np. makarony wysokobiałkowe, proteinowe sałatki i pasty, słodycze proteinowe i bez dodatku cukru, serki wysokobiałkowe, soczewicowe chipsy czy specjalne napoje i smoothie. Wybrane produkty wzbogacą szeroką ofertę artykułów dostępnych w Stokrotkach.

– Coraz więcej osób poszukuje w sklepach produktów wspierających zdrowe odżywianie. Aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów i ich zmieniające się oczekiwania, postanowiliśmy wzbogacić asortyment o nowe artykuły, które pomogą komponować smaczne i zbilansowane posiłki. W ramach najnowszej akcji „Bądź FIT” do naszej szerokiej oferty produktów świeżych oraz tej dostępnej na regałach „Stokrotka na zdrowie” – zawierających produkty eko, bezglutenowe, wegetariańskie czy bez dodatku cukru – dodane zostały nowe propozycje – mówi Daria Raganowicz, menadżer ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Szczegóły akcji „Bądź FIT” sprawdzić można w gazetce promocyjnej dostępnej w sklepach, na stronie internetowej sieci https://stokrotka.pl/oferta/gazetki-promocyjne/ i w aplikacji Nasza Stokrotka. Oferta obowiązuje w dniach 20.02-12.03.2025 r. lub do wyczerpania zapasów.




Źródło: Stokrotka
Fot: mat. prasowe


tagi: Bądź FIT , Stokrotka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,