Kampanie i Promocje

Vifon łączy ludzi bez względu na wiek

Czwartek, 20 lutego 2025
Vifon łączy pokolenia i przypomina kultowe smaki! Na początku stycznia ruszyła kampania promująca zupy Vifon Złoty kurczak i Kurczak Curry – symbole szybkiego, rozgrzewającego posiłku.
Produkty te, znane od lat, zdobywają uznanie zarówno wiernych fanów, jak i młodego pokolenia. Kampania obejmuje dwa spoty reklamowe, dobrze widoczne w telewizji, jak i w mediach społecznościowych, oraz obecność na citilightach i billboardach w wielu polskich miastach. Dostępne w sklepach stacjonarnych i online, te legendarne smaki łączą ludzi bez względu na wiek. Kampania będzie widoczna przez cały rok, kontynuując misję budowania więzi między pokoleniami.



tagi: Vifon , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,