Z rynku FMCG

Oliwy Basso zmieniają wizerunek

Czwartek, 20 lutego 2025
Włoski producent oliw i olejów roślinnych przekazuje konsumentom swoje produkty w nowej odsłonie. Firma Basso stworzyła idący z duchem czasu wizerunek przeźroczystej etykiety umieszczonej na butelce o owalnym, prostym kształcie. Pozwala ona na widoczność produktu, jednocześnie dostarczając ważnych informacji.
Kolorystyczny minimalizm z jedną, dominującą, żywą barwą tworzy nowoczesny i przyciągający wzrok wygląd. Czysty i nowoczesny design tworzy poczucie wyrafinowania i profesjonalizmu, co jest obecnie niezmiernie ważne z uwagi na wysokie ceny oliwy. Nowy, minimalistyczny i estetyczny wizerunek na pewno odróżni markę Basso od konkurencji, a użycie na etykiecie jednej, dominującej barwy ułatwi identyfikację produktu na półce.

Aby zwiększyć rozpoznawalność marki (i produktu na półce), kształt logo BASSO pozostał taki sam, a funkcjonujący na wszystkich poprzednich etykietach wizerunek kobiety zbierającej oliwki także pojawił się na nowych butelkach (tylko w zmienionej, nowej grafice). Italmex, jako wieloletni dystrybutor oliw i olejów marki Basso w Polsce, jest w pełni przekonany o sukcesie produktów Basso w „nowej odsłonie”.

Itlamex.jpg




tagi: Oliwy Basso , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,