Wiadomości

Carrefour otworzył sklep formatu “300”

Czwartek, 20 lutego 2025
Mieszkańcy warszawskiej Pragi Południe mogą już skorzystać z oferty nowego supermarketu Carrefour w kompaktowym formacie 300 metrów kwadratowych. Inwestycja w nowy format “300” ma przyspieszyć ekspansję Carrefour Polska w dużych i średnich polskich miastach.
W nowym supermarkecie Carrefour na warszawskiej Pradze klienci znajdą ponad 6000 produktów spożywczych i przemysłowych. Kompaktowa powierzchnia nowego formatu Carrefour Polska pozwala na szybkie i wygodne zakupy blisko domu oraz znacznie większy wybór, niż w konkurencyjnych dyskontach lub innych sklepach o podobnej wielkości. Ten format supermarketu, który swoją wielkością dopasowany jest do budynków  mieszkalnych oraz niewielkich pasaży handlowych, pozwoli okolicznym mieszkańcom zrobić kompleksowe zakupy w jednym miejscu – bez konieczności rezygnacji z wyboru czy komfortu wizyty w klasycznym miejskim supermarkecie.

- Po udanych testach, prezentujemy na rynku nowy, kompaktowy format sklepu Carrefour pod nazwą “300”. Został on zaprojektowany w taki sposób, abyśmy mogli otwierać go na osiedlach mieszkaniowych, w niewielkich galeriach handlowych lub w retail parkach. Pomimo niedużej powierzchni 300 metrów kwadratowych, klienci znajdą u nas w atrakcyjnych cenach wszystko, czego potrzebują na co dzień w swoich domach. Dzięki sklepom formatu “300” chcemy przyspieszyć naszą ekspansję na polskim rynku i być bliżej naszych klientów w dużych i średnich miastach — mówi Agata Kopytyńska, Członkini Zarządu, Dyrektorka Nieruchomości, Ekspansji i Aktywów w Carrefour Polska.

Nowy 300-metrowy sklep Carrefour został podzielony na specjalne strefy tematyczne, aby ułatwić klientom codzienne zakupy. W ramach strefy “Targ Świeżości” klienci mogą kupić świeże warzywa i owoce, nabiał, a także sery, mięso i wędliny. W nowym formacie nie zabraknie żywności specjalistycznej i funkcjonalnej, po którą sięga coraz więcej Polaków – mieszkańcy Pragi Południe mogą wybierać spośród ponad 500 produktów bio, vege, bezglutenowych, bezcukrowych, bez laktozy oraz z wysoką zawartością białka, które sieć oferuje w atrakcyjnych cenach w ramach swojego globalnego programu “Act For Food”. Na klientów czeka także strefa Alkoholi, m.in. z piwami kraftowymi oraz strefa Pupila z szerokim wyborem produktów dla czworonogów.

W nowym sklepie Carrefour znajduje się także strefa Kuchni Świata, gdzie każdego miesiąca odbywają się akcje tematyczne z produktami charakterystycznymi dla kuchni różnych krajów wraz ze strefą C4ndyLand, oferującą oryginalne zagraniczne słone i słodkie przekąski znane, m.in. z wyzwań twórców internetowych.

Komfort i bardziej zrównoważone zakupy

Klienci nowego formatu Carrefour mają również dostęp do wygodnych i nowoczesnych rozwiązań zakupowych, takich jak między innymi kasy samoobsługowe czy usługa Scan&Go, umożliwiająca samodzielne skanowanie zakupów i opłacanie ich bez konieczności wyjmowania produktów przy kasie.

W trosce o środowisko, w nowym supermarkecie, Carrefour zastosował szereg rozwiązań prośrodowiskowych. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie, a zgodnie z zamysłem zero waste, produkty z krótkim terminem ważności są dostępne w okazyjnych cenach nawet 90% taniej. Klienci mogą także oddawać szklane butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu i potwierdzenia miejsca ich zakupu, otrzymując w zamian wypłatę w bonach, którymi można od razu zapłacić za zakupy. Sklep zachęca do skorzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę, a także udostępnia kartony do pakowania zakupów.

Atrakcje od pierwszego dnia

Od pierwszego dnia działalności supermarketu klienci mogą skorzystać z programów, które pozwalają na jeszcze tańsze zakupy. Rodziny posiadające Kartę Dużej Rodziny są objęte stałym rabatem -10% na zakupy, zaś w każdy wtorek i czwartek ze zniżki -10% mogą skorzystać seniorzy. Z kolei użytkownicy aplikacji ‘Mój Carrefour’ dostali dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły nawet do -50%, zaś w weekend zapłacą 10% mniej za całe swoje zakupy.

W nowym sklepie tańsze zakupy mogą zrobić również użytkownicy ogólnopolskiego programu PAYBACK, do którego Carrefour dołączył w 2024 roku. Dla osób, które po raz pierwszy zrobią zakupy w Carrefour z kartą Payback o wartości minimum 50 zł, przygotowano dodatkowo 1000 punktów powitalnych w prezencie.




Źródło: Carrefour
Fot: mat. prasowe


tagi: Carrefour , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,