Wiadomości

Zmiany w Unilever Personal Care

Wtorek, 18 lutego 2025
Unilever ogłasza kluczowe zmiany w dziale Personal Care, części odpowiadającej za kosmetyki, będącej jedną z największych kategorii biznesowych firmy.
Tomasz Suffner awansował na stanowisko General Manager Personal Care Poland, Iwona Towalska objęła funkcję Customer Strategy Planning Head & Net Revenue Management, a Joanna Orzechowska została mianowana Head of Marketing & Media. Nowi liderzy będą odpowiedzialni za dalszy rozwój i umacnianie pozycji marek kosmetycznych, między innymi Dove, Rexona czy AXE, koncentrując się na innowacjach i wzroście rynkowym.

Strategiczne zmiany na kluczowych stanowiskach to odpowiedź na potrzeby polskiego rynku, który z perspektywy firmy należy do grona jednego z sześciu najważniejszych w Europie. W obliczu dynamicznych zmian w branży FMCG, elastyczne podejście, innowacyjność i nieustanny rozwój biznesu są kluczowe.

Tomasz Suffner, General Manager Personal Care Poland

Tomasz_Suffner__General_Manager_Personal_Care_Poland.jpg

Tomasz Suffner, związany z Unilever od ponad 12 lat, rozpoczął swoją karierę w 2013 roku w ramach programu Unilever Future Leaders. Jako doświadczony manager, specjalizuje się w zarządzaniu zmianą oraz kierowaniu zespołami cross-funkcjonalnymi. Posiada bogate doświadczenie w marketingu na stanowiskach o regionalnym zasięgu.

Obecnie  objął stanowisko General Manager Personal Care Poland w globalnych strukturach Unilever. W rezultacie Tomasz Suffner dołącza do Europejskiego Zespołu Liderów Personal Care. W nowej roli będzie odpowiedzialny za zarządzanie zmianą w Polsce w czasie globalnych wdrożeń w obszarze strategii, struktury oraz kultury organizacyjnej. Będzie to kolejny międzynarodowy projekt, który implementuje na polskim rynku.

Nowa rola to wiele ekscytujących wyzwań oraz możliwości. Wywodzę się z marketingu i właśnie ta dziedzina stanowi moją największą pasję – rozwój całej kategorii Personal Care na polskim rynku oraz praca z cross-funkcjonalnym teamem to wielka szansa, ale również odpowiedzialność. Niezwykle cieszę się ze wspólnych działań w ramach Europejskiego Zespołu – taka wymiana doświadczeń i wzajemny mentoring to gwarancja nieustannego progresu – mówi Tomasz Suffner, General Manager Personal Care Poland w Unilever.

Tomasz Suffner jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Iwona Towalska, Head of Customer Strategy Planning & Net Revenue Management Personal Care Poland

Iwona_Towalska__Head_of_Customer_Strategy_Planning___Net_Revenue_Management_Personal_Care_Poland.jpg

Iwona Towalska dołączyła do zespołu Unilever w 2019 roku jako Trade Marketing Team Leader. Przez ponad 15 lat prowadziła zespoły w ramach różnych kategorii FMCG, budując bogate doświadczenia w obrębie opracowywania strategii wdrażania planów marketingowych, aby realizować postawione cele biznesowe.

Od stycznia br. objęła stanowisko Head of Customer Strategy Planning & Net Revenue Management. W nowej roli będzie odpowiedzialna za stworzenie, egzekucję oraz ewaluację długoterminowej strategii działania dla kategorii Personal Care. Kluczową rolą będzie również zarządzenie zmianą w zakresie implementacji nowej metodologii pracy.

Kategoria Personal Care to produkty, które towarzyszą ludziom każdego dnia. Moim celem jest, abyśmy byli jeszcze bliżej naszych klientów, oferując im innowacyjne rozwiązania, dopasowane do ich potrzeb. Nowa rola to między innymi większa decyzyjność i kompleksowy wpływ na budowanie kategorii w kanałach sprzedaży w zakresie kształtowania oferty. Nie jest tajemnicą, że polski rynek w tej branży jest niezwykle prężnie rozwijającym się biznesem. Jest to więc nie tylko wyzwanie, ale przede wszystkim ekscytująca możliwość, aby go kształtować – podkreśla Iwona Towalska, Head of Customer Strategy Planning & Net Revenue Management Personal Care Poland w Unilever.

Iwona Towalska jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Marketing i Zarządzanie.

Joanna Orzechowska, Head of Marketing & Media Personal Care

Joanna_Orzechowska__Head_of_Marketing___Media_Personal_Care.jpg

Joanna Orzechowska jest związana z Unilever od ponad 11 lat. Jest liderem z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu kategoriami i ich strategią biznesową, prowadzeniu marek oraz realizacji działań skoncentrowanych na konsumencie, maksymalizacji udziałów rynkowych, przychodów i marży. Swoją karierę rozwijała w międzynarodowych organizacjach na stanowiskach lokalnych oraz regionalnych działach marketingowych.

W styczniu br. Joanna Orzechowska została mianowana na stanowisko Head of Marketing & Media. W nowej funkcji przejmuje pełną odpowiedzialność biznesową za kategorię produktów Personal Care w Unilever.  Do najważniejszych zadań będzie należało opracowanie strategii kategorii oraz marek (Dove, Dove Men+Care, Rexona, Rexona Men, Axe oraz Lux), współpraca z mediami oraz działania digital i dCommerce.

Oczekiwania konsumentów wobec marek i produktów nieustannie rosną. Moim zadaniem będzie opracowanie strategii, która najlepiej odpowie na te wyzwania, stawiając konsumenta w centrum naszych działań. Kluczowe jest holistyczne podejście do rozwoju biznesu, oparte na dogłębnej analizie rynku, potrzeb konsumentów oraz trendów kształtujących ich decyzje zakupowe. Nowa rola to nie tylko ekscytujące wyzwania, ale także szerokie możliwości – przede wszystkim zarządzanie zespołami cross-funkcyjnymi i realizacja projektów o dużym wpływie – komentuje Joanna Orzechowska, Head of Marketing & Media Personal Care w Unilever.

Joanna Orzechowska jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej na wydziale Finansów Przedsiębiorstwa.



Źródło: 38PR









tagi: Zmiany w Unilever Personal Care , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,