Z rynku FMCG

Mlekpol na targach Gulfood 2025 w Dubaju

Wtorek, 18 lutego 2025
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol uczestniczy w największych na świecie targach żywności i napojów – Gulfood 2025 w Dubaju. To prestiżowe wydarzenie stanowi doskonałą okazję do promowania wysokiej jakości polskich produktów mleczarskich na arenie międzynarodowej oraz nawiązania nowych kontaktów handlowych.
Tegoroczna edycja targów Gulfood odbywa się w dniach 17-21 lutego w Dubai World Trade Centre. Podczas wydarzenia Mlekpol prezentuje szeroką gamę swoich produktów, w tym wyroby pod markami: Łaciate, Mlekpol, Happy Barn i Milcasa.

– Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol jest jednym z kluczowych eksporterów z branży mleczarskiej w Polsce. Obecnie około 30% produkcji firmy trafia na rynki zagraniczne do ponad 100 państw świata. Dzięki odpowiedniemu zapleczu produkcyjnemu i zaangażowaniu w poszerzanie rynków zbytu, produkty Mlekpolu są szeroko dostępne w Unii Europejskiej, krajach Bliskiego i Dalekiego Wschodu, Afryki, a także obu Ameryk. Szczególnie perspektywiczne dla rozwoju eksportu są regiony o dodatnich wskaźnikach demograficznych i niewystarczającej produkcji własnej jak Azja Południowo-Wschodnia czy też Bliski Wschód. Liczymy, że kontakty nawiązane podczas Gulfood 2025 dadzą nam możliwość zwiększenia swojej obecności eksportowej w tej części świata – komentuje Tomasz Trzaska, Dyrektor Handlu Zagranicznego SM Mlekpol.

Mlekpol bierze udział w targach w ramach polskiego stoiska narodowego "Poland Tastes Good", organizowanego przez KOWR. Stoisko Mlekpolu można odwiedzać w hali 2, stoisko B2-7.

Gulfood to nie tylko przestrzeń wystawiennicza, ale także miejsce wymiany doświadczeń i poznawania najnowszych trendów w światowym przemyśle spożywczym. Tegoroczna edycja zgromadziła ponad 5,5 tysiąca wystawców ze 190 krajów, potwierdzając swoją pozycję kluczowego wydarzenia w kalendarzu międzynarodowej branży spożywczej.




Źródło: Opublikowani
Fot: mat. prasowe



tagi: Mlekpol , targi Gulfood , Dubaj , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,