Kampanie i Promocje

Fanex debiutuje w telewizji

Piątek, 14 lutego 2025
Fanex, polska firma rodzinna z prawie 40-letnią tradycją w produkcji sosów i dodatków do gastronomii, prezentuje swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową. Od 13 lutego widzowie porannego pasma TVP 2, będą mogli zobaczyć spoty prezentujące dwa flagowe produkty marki – ketchup nr VII oraz sos bazyliowy.
Fanex otwiera nowy rozdział w swojej komunikacji marketingowej. Aktywna dotychczas głównie w branży HoReCa marka, kieruje swój przekaz bezpośrednio do konsumentów, by zwiększyć wśród nich świadomość dotyczącą oferowanego asortymentu.

Śniadaniowa rewolucja z Fanex

Kampania, która w warstwie słownej przywołuje także slogan „Fanex – sztuka tworzenia smaku”, obejmuje emisję dwóch 10-sekundowych spotów reklamowych. Każdy z nich ma innego kultowego bohatera z portfolio firmy - ketchup nr VII lub sos bazyliowy. Scenografię obu kreacji stanowi elegancko zastawiony stół śniadaniowy, na którym wszystko harmonijnie się komponuje. Starannie przygotowane ujęcia podkreślają nie tylko walory samych sosów, ale także ich wszechstronne zastosowanie w kuchni.

Sos bazyliowy usytuowany wśród świeżych liści aromatycznej bazylii, prezentowany jest jako doskonały dodatek do porannej sałatki, kanapek czy tostów. Z kolei ketchup nr VII, przedstawiony w towarzystwie soczystych pomidorów, stanowi idealny dodatek do klasycznych śniadaniowych pozycji – od jajecznicy, przez parówki, aż po kanapki.

Codzienne posiłki z wyjątkowym smakiem

– Kampania "Każde śniadanie może być wyjątkowe" to dla nas niezwykle ważny moment, jest to bowiem pierwsza kampania telewizyjna w historii Fanex. Kierujemy ją do szerokiego grona klientów indywidualnych. Chcemy pokazać, że nasze sosy, dotąd cenione przez profesjonalistów z branży HoReCa, doskonale sprawdzają się także w kuchni każdego z nas. Nawet najprostszy posiłek, dzięki odpowiednio dobranym składnikom i dodatkom, może stać się wyjątkowy. Wierzymy, że dzięki tej kampanii nasze produkty zachwycą podniebienia jeszcze większej liczby Polek i Polaków, urozmaicając ich codzienne menu – mówi Grzegorz Januszewski, szef sprzedaży krajowej w Fanex.

Dla wszystkich poszukujących kulinarnych inspiracji marka przygotowała także bogaty zbiór przepisów z produktami Fanex, dostępny na stronie internetowej firmy. Wśród nich znaleźć można receptury na różnorodne śniadania, ale także inne potrawy, które dzięki dodatkowi produktów Fanex zyskują wyjątkowe walory smakowe.

Za kreację i produkcję spotów odpowiada Big Bear Film, zaś za zakup mediów bezpośrednio Fanex.

Produkty Fanex można nabyć online w oficjalnym sklepie marki: www.sklep.fanex.pl.  



Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe




tagi: Fanex , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,