Wywiady

Wino z najwyższej półki

Czwartek, 13 lutego 2025 HURT & DETAL Nr 02/228. Luty 2025
Wywiad z Tomaszem Głoskowskim, Dyrektorem Generalnym firmy Partner Center.
Jesteście firmą z ogromnym doświadczeniem i ponad 30-letnią tradycją. Co wyróżnia Wasze produkty?

Tak długi czas obecności na rynku buduje umiejętność obserwacji zachowań konsumentów, ale także pozwala nabierać niezbędnego dla sukcesu rynkowego doświadczenia na poziomie całej organizacji. Jesteśmy firmą z tradycjami, która cały czas się uczy, zmienia, ewoluuje.

Naszą misją jest dostarczanie Polakom bardzo dobrych jakościowo win w przystępnych cenach.

 Zajmujemy się importem i dystrybucją win praktycznie dla wszystkich segmentów rynkowych, co powoduje, iż szczególną uwagę przykładamy do starannego doboru naszego portfolio.

 Właściwe podejście do obserwacji rynku pozwoliło nam wprowadzić wiele marek, które są dziś liderami w swoich kategoriach.

Waszym celem jest dostarczanie konsumentom najwyższej jakości win. W jaki sposób go realizujecie?

Stawiamy na produkty z najlepszych i najciekawszych regionów winiarskich, oferując klasyczne włoskie, hiszpańskie czy francuskie wina, ale też znakomite etykiety z Nowego Świata czy najlepsze pozycje z kierunków, które Polacy pokochali, jak Gruzja, Mołdawia czy Armenia.

 Zaopatrujemy zarówno rynek HoReCa, jak i kanał nowoczesny, czyli sieci hotelowe. Chcemy być partnerem biznesowym dla naszych klientów na wielu płaszczyznach, poczynając od produktów, poprzez podnoszenie świadomości i wiedzy winiarskiej, a kończąc na profesjonalnym doradztwie w sprawie kierunków optymalnego budowania portfolio. Od lat nasz wzrost jest dwucyfrowy, a to oznacza, że rośniemy szybciej niż rynek.

Jakie są plany Partner Center na 2025 rok? W jakim kierunku planujecie się rozwijać?

Cały czas myślimy o akwizycjach, które potrafią skokowo zwiększać udziały rynkowe, ale niezwykle ważna jest rozwaga i staranność w poszukiwaniu partnera tak, aby przyniosło to realną wartość dodaną. Z pewnością będziemy też inwestować w rozwój marek własnych: to dla nas kluczowe, ponieważ są one fundamentem rozwoju organizacji i stanowią doskonałe uzupełnienie dla procesu dystrybuowania marek światowych liderów winiarskich, będących w naszym portfolio.



tagi: rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,