Konkursy i loterie

Wielki finał loterii sklepów Chorten

Czwartek, 13 lutego 2025
W Małopolsce, a dokładnie w miejscowości Brzezie w sklepie Chorten Emo Market zrobiono zakupy, dzięki którym klient odebrał właśnie kluczyki do czerwonego sportowego Mercedesa AMG CLA 35. Tak Chorten obchodził swoje 15-te urodziny!
Pan Jakub Gądek, 22-latek z Brzezia na szczęśliwym paragonie miał m.in. napój Tymbark, a była to jedna z marek uprawniający do dalszego udziału w losowaniu w ramach urodzinowej loterii sklepów Chorten. Zakupy zrobił w listopadzie minionego roku, a 12 lutego w centrali Grupy Chorten odbierał kluczyki do efektownego auta. Finał loterii paragonowej zorganizowano na Podlasiu, w siedzibie centrali Grupy Chorten.

- Mocno wierzyłem w swoją wygraną, zakupy zrobiłem aż 36 razy. Sklep Chorten zresztą widzę z mojego domu i jestem tam niemal codziennie. Na paragonie miałem jeszcze produkty na śniadanie, drożdżówkę, jedzenie dla mojego psa i kotka. Jestem bardzo szczęśliwy, choć jeszcze nie do końca wierzę – mówił Jakub Gądek odbierając kluczyki przekazywane przez Sylwię Władyko, wiceprezes Grupy Chorten oraz Wojciecha Jacha, współwłaściciela jednego ze sklepów Chorten Emo Market.

- Cieszymy się, że to właśnie w naszym sklepie została wygrana taka wartościowa nagroda w urodzinowej loterii, w Brzeziu na pewno wszyscy dowiedzą się, że jesteśmy szczęśliwym sklepem – podkreśla Wojciech Jach.

Loteria objęła blisko 900 placówek z logo Chortenu. Oprócz mercedesa Mercedesa AMG CLA 35, rozdano także ponad 100 doładowań do ulubionych gier najmłodszych.

- Walczymy o atencję młodych konsumentów i ubiegłoroczna loteria urodzinowa mocno oparta o kampanię w social mediach pokazała, że warto inwestować w ten kanał komunikacji - zaznacza Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten.

Akcję wspierało 45 marek producenckich, a aby wziąć udział w loterii wystarczyło zrobić zakupy za minimum 50 zł z jednym z promowanych produktów.  



Źródło: Grupa Chorten
Fot: mat. prasowe


tagi: loteria , Chorten , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,