Kategorie produktów

Rozmowa z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym i Członkiem Zarządu Gibar

Czwartek, 13 lutego 2025 HURT & DETAL Nr 02/228. Luty 2025
Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w firmie Gibar, kieruje Katarzyna Jastrzębska.
Jesteście firmą z 30-letnią tradycją. Co wyróżnia Wasze produkty?

Nasze produkty wyróżnia przede wszystkim dbałość o wysoką jakość, która z kolei bierze się z odpowiedniego doboru wyselekcjonowanych składników. Wprowadzając różne pozycje na polski rynek odpowiadamy na bieżące, stale zmieniające się potrzeby konsumentów. Podążamy za aktualnymi trendami i dostosowujemy do nich swoją ofertę, a nasze produkty łączą w sobie doskonały smak i innowacyjność.

Jakie nowości pojawiły się ostatnio w portfolio Gibar? Czy w najbliższym czasie do oferty dołączą nowe pozycje?

W ostatnim czasie wprowadziliśmy do naszego portfolio kolejne smaki w kategorii draży w czekoladzie. Obecnie są one dostępne w nowych, ciekawych wariantach: pomelo, kokos, mango oraz daktyle. To wyjątkowe połączenie owoców z wysokiej jakości czekoladą stanowi idealną, słodką przekąskę.

W niedalekiej przyszłości nasze portfolio zostanie wzbogacone o nowe, innowacyjne produkty. Do oferty wprowadzimy między innymi kultowego już Donuta o nowym smaku gumy balonowej, który z pewnością stanie się hitem wśród młodszych konsumentów. Do portfolio dołączy również Nuss Crunchy – batonik w mlecznej czekoladzie z dużą zawartością orzechów laskowych i chrupiącymi kawałkami prażonego ryżu.

Stawiacie na rozwój swoich produktów i sieci dystrybucji. Jak obecnie wyglądają działania w tym zakresie?

Niezmiennie pracujemy nad rozwijaniem naszego portfolio, wprowadzając innowacyjne propozycje, które są odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Już niebawem będziemy mogli zaskoczyć rynek kolejnymi, unikatowymi nowościami.

Co do sieci dystrybucji, skupiamy się na rozwoju rynku nowoczesnego. Miniony rok był czasem wielu rozmów i otwierania nowych projektów, które wkrótce będą przekładały się na dostawy do coraz to większych odbiorców. Dodatkowo wraz z końcem minionego roku rozpoczęliśmy sprzedaż do kanału maszyn vendingowych i przez najbliższe miesiące będziemy ją intensywnie rozwijać, aby docierać do jeszcze większego grona konsumentów.



tagi: Gibar , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,