Wiadomości

NAVO PGD rozszerza współpracę

Poniedziałek, 02 sierpnia 2010
NAVO - Polska Grupa Dystrybucyjna - polska grupa handlowa, prowadząca sprzedaż detaliczną i hurtową artykułów FMCG - znacząco rozszerzyła współpracę z Procter & Gamble w kategorii produktów Elektro marek Duracell, Braun i Oral B. Na podstawie zawartego porozumienia obsługa wszystkich dotychczasowych klientów P&G w obszarze powyższych produktów zostanie przejęta przez NAVO PGD. Nowy zakres współpracy powinien przynieść spółce dodatkowe przychody szacowane na ponad sto milionów złotych rocznie.

NAVO współpracuje z Procter & Gamble od 1991 roku i jest obecnie strategicznym partnerem spółki na polskim rynku handlu tradycyjnego. Współpraca między firmami obejmuje pełną obsługę sprzedażową i logistyczną oferowanych przez NAVO grup produktowych.

„Decyzja P&G to dla nas przede wszystkim dowód uznania wieloletniej współpracy z tym partnerem. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że spośród wszystkich polskich firm została wybrana właśnie nasza. Dla NAVO to także szansa na zbudowanie relacji i kompetencji na rynku nowoczesnym i specjalistycznym rynku RTV AGD. Zapewniam, że nie jest to nasze ostatnie słowo w kwestii rozbudowy naszej oferty produktowej. Prowadzimy zaawansowane rozmowy z kilkoma znaczącymi partnerami, z którymi współpraca umożliwi nam wejście w kolejne segmenty rynku" - mówi Roman Gajczewski (na zdjęciu), wiceprezes NAVO PGD.

Podstawową zasadą działalności NAVO PGD jest ścisła współpraca z partnerami oparta na długoterminowych porozumieniach handlowych polegających nie tylko na sprzedaży ich produktów, ale obejmujących także logistykę i wsparcie trade marketingowe oraz marketingowe klienta.

Unikalny model dystrybucyjny - bazujący na sprzedaży artykułów wzajemnie uzupełniających się w poszczególnych kategoriach produktowych, a nie konkurujących ze sobą - w połączeniu z uzyskanymi synergiami kosztowymi - czyni ofertę NAVO bardzo interesującą dla potencjalnych partnerów. Obecnie spółka współpracuje z firmami takimi jak: P&G, SC Johnson, 3M i Newell Rubbermaid.

„Na rynku produktów elektro, może jeszcze bardziej niż innych segmentach rynku, ważna jest bliskość kontaktu pomiędzy dystrybutorem produktu a placówkami handlowymi. Firma wyspecjalizowana w dystrybucji - jaką jest Navo - siłą rzeczy jest bardziej predestynowana do zdobywania takich kontaktów niż producent i marketer jakim jest P&G. Stąd decyzja, by dystrybucja tych produktów trafiła w ręce specjalistów" - mówi Edward Mojescik, wicedyrektor sprzedaży P&G w Polsce.

(Monika Dawiec)

tagi: NAVO ,