Z rynku FMCG

Prawie 6 mln złotych od Biedronki i jej klientów na wsparcie 33. Finału WOŚP

Poniedziałek, 10 lutego 2025
5 750 000 złotych - to kwota, którą zebrała w tym roku Biedronka i jej klienci podczas zbiórki w ramach Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego sieć po raz czwarty została sponsorem głównym. To oznacza, że do tej pory Biedronka i jej klienci na cele Finałów WOŚP przekazała już prawie 27 milionów złotych.
Z kwoty prawie 5 750 000 złotych przekazanej na rzecz Finału WOŚP większość środków pochodzi ze sprzedaży trzech wyjątkowych produktów z czerwonym serduszkiem - czapek, rękawiczek i kubków termicznych - dostępnych tylko w Biedronce. Cały przychód z ich sprzedaży, z wyłączeniem należnego podatku VAT, zostanie przekazany na cel 33. Finału WOŚP.

Dziękujemy wszystkim klientom za to, że tak hojnie wsparli 33. Finał WOŚP w trakcie codziennych zakupów w naszych sklepach. Cieszymy się, że wspólnie zagraliśmy tak głośno, a nasi klienci udowodnili, że tkwi w nich nieograniczony potencjał dobra. I nie byłoby tego sukcesu bez ponad 81 tysięcy naszych pracowników, którzy stworzyli największy sztab tegorocznej Orkiestry. Jesteśmy dumni, że mogliśmy po raz kolejny uczestniczyć w tej szczytnej inicjatywie jako Sponsor Główny, przekazując do tej pory na działania WOŚP ponad 27 milionów złotych. - powiedziała Agnieszka Koc, Dyrektorka Ochrony Środowiska i Zrównoważonego Rozwoju w sieci Biedronka

Podziękowania dla klientów Biedronki przekazał też Jurek Owsiak:

Przechwytywanie.JPG

Jednak kwota 5 750 000 złotych wpisana na czeku przekazanym w tym roku Jurkowi Owsiakowi może się jeszcze zwiększyć, bo w dalszym ciągu w sklepach można kupić specjalne produkty z czerwonym serduszkiem, z których przychód ze sprzedaży zostanie przekazany na cel 33. Finału WOŚP. A do 9 i 10 lutego trwają 3 aukcje internetowe Biedronki na rzecz WOŚP, które można licytować na Allegro:
  • Dwa bilety Gold na mecz Polska – Litwa w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata 2026 wraz z koszulką reprezentacji Polski z autografami wszystkich zawodników. Licytujący będzie miał okazję oglądać mecz z loży VIP Gold, korzystając z cateringu i nielimitowanego Open Baru.
  • Dwa bilety Gold na mecz Polska – Malta oraz piłkę z autografami całej reprezentacji Polski. Zwycięzca również doświadczy wyjątkowej atmosfery w loży VIP Gold z cateringiem i Open Barem.
  • Spersonalizowana walentynka – zwycięzca tej aukcji będzie mógł przygotować romantyczny komunikat, który przez cały dzień będzie wyświetlany na ekranach kas samoobsługowych w 10 wybranych sklepach Biedronka w pobliżu miejsca zamieszkania zwycięzcy.



Źródło: Biedronka
Fot: mat. prasowe






tagi: WOŚP , Biedronka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,