Kampanie i Promocje

Carrefour startuje z ogólnopolską kampanią zachęcającą do współpracy małych rolników i producentów

Piątek, 07 lutego 2025
arrefour Polska uruchamia nową odsłonę programu Kupujemy Lokalnie skierowanego do lokalnych dostawców z całego kraju. Kampania, pt. “Carrefour wspiera małych dostawców” ma na celu wzmocnienie współpracy z małymi producentami, oferując im możliwość szybkiego dotarcia do szerokiego grona klientów poprzez sieć lokalnych sklepów Carrefour.
W sklepach Carrefour klienci znajdą już ponad 5500 produktów lokalnych wytwarzanych przez małe polskie firmy, bazujące na tradycyjnych recepturach i najwyższej jakości składnikach. Lokalna produkcja to nie tylko gwarancja wyjątkowego smaku, ale także realne wsparcie dla małych producentów, rzemieślników i rolników, którzy dzięki współpracy z siecią sklepów mogą rozwijać swoje gospodarstwa i zakłady, wspierając rozwój swojego regionu.

Carrefour Polska współpracuje obecnie już z ponad 400 takimi lokalnymi dostawcami, w tym piekarzami, masarzami czy browarnikami zlokalizowanymi nie dalej niż w promieniu do 70 km od swoich sklepów. Producenci mają możliwość dostaw produktów nawet tylko to jednego wybranego sklepu w swojej najbliższej okolicy, a także dostęp do specjalnej uproszczonej umowy o współpracy. Promując swoją inicjatywę w najnowszej kampanii, firma dąży do znacznego poszerzenia oferty produktów lokalnych we wszystkich swoich sklepach, zarówno w kategorii spożywczej, jak i przemysłowej.

- W Carrefour Polska stawiamy na lokalność i jakość produktów - to wyróżnia nas na tle konkurencji i na tym chcemy budować naszą przewagę na rynku. Mamy już szeroki wybór produktów w niskich cenach, będących alternatywą dla dyskontowych odpowiedników, a także produkty marki własnej Carrefour, które przy tej samej jakości są tańsze nawet do 30% od znanych brandów. Teraz przyspieszamy współpracę z mikro dostawcami, aby znacząnie poszerzyć ofertę naszych sklepów o produkty lokalne - mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska. Mamy już wypracowany specjalny model, który odpowiada na najczęściej zadawane pytania małych producentów. Oferujemy możliwość współpracy sezonowej nawet tylko w jednym, wybranym sklepie Carrefour. Dajemy gwarancję odbioru dostaw i oferujemy proste, transparentne rozliczenia. Wszystko to zapisaliśmy w uproszczonej umowie. Gorąco zapraszamy do kontaktu wszystkie małe firmy oferujące unikalne produkty spożywcze i niespożywcze - dodaje Piotr Lubiewa-Wieleżyński.

Jak zostać dostawcą?

Proces aplikacyjny przygotowany przez sieć został maksymalnie uproszczony, aby ułatwić lokalnym producentom nawiązanie współpracy. Każdy producent lokalny może udać się do najbliższego sklepu Carrefour, by spotkać się z jego Dyrektorem lub Kierownikiem i bezpośrednio zaprezentować swoje produkty lub też wejść na stronę www.carrefour.pl/lp-kupujemy-lokalnie i wypełnić dedykowany formularz. Poszukiwani są polscy rolnicy, rzemieślnicy, lokalni wytwórcy produktów spożywczych i przemysłowych, ale także młodzi przedsiębiorcy ze swoimi start-upami. Sieć otwarta jest także na wytwórców produktów, które  pochodzą z upraw ekologicznych, bez konserwantów, o prostych i naturalnych składach.

Tydzień Dostawców Lokalnych

Jednym z kluczowych elementów współpracy Carrefour z lokalnymi partnerami są regularnie organizowane przez sieć akcje promocyjno-handlowe, pt. Tydzień Dostawców Lokalnych. To wydarzenia, będące świętem polskich lokalnych rzemieślników, stanowiące doskonałą okazję dla nowych dostawców do zaprezentowania swoich produktów szerokiemu gronu konsumentów oraz do promowania ich w różnych regionach kraju. Pozwalają one klientom bliżej poznać lokalne przysmaki i skorzystać z promocyjnych cen. Poprzez promowanie produktów lokalnych, Carrefour dąży do zwiększenia świadomości konsumentów na temat korzyści płynących z wyboru lokalnych marek, co w efekcie przekłada się na wzrost zainteresowania ofertą sklepów.



Źródło: Carrefour
Fot: mat. prasowe



tagi: Carrefour , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,