Z rynku FMCG

Biedronka otworzyła 30 nowych sklepów na 30-lecie

Czwartek, 06 lutego 2025
W roku swojego 30-lecia Biedronka kontynuuje dynamiczny rozwój, otwierając już w pierwszym miesiącu roku symboliczne 30 nowych placówek w całej Polsce.
Styczniowe otwarcia nowych sklepów Biedronki objęły m.in. Warszawę, Radków, Lubomię, Sochaczew, Pęczniew, Rzeszów, Nową Sól czy Tarnobrzeg. Mieszkańcy tych i innych lokalizacji dołączyli do milionów Polaków, którzy od 30 lat zaufali największej sieci handlowej w kraju. W tym wyjątkowym roku Biedronka kontynuuje misję bycia jak najbliżej klientów, niezmiennie łącząc najwyższą jakość z najniższymi cenami.

Styczeń to dla nas szczególny miesiąc – rozpoczynamy nowy rok z nowymi sklepami i jednocześnie świętujemy 30-lecie Biedronki. Nieustannie inwestujemy w rozwój sieci, by zapewnić klientom w całej Polsce jeszcze większy komfort zakupów i dostęp do szerokiej oferty produktów w najniższych cenach. Nie planujemy zwalniać tempa i w 2025 roku będziemy kontynuować intensywny rozwój sieci otwierając kolejne placówki zarówno w mniejszych, jak i większych miejscowościach. Ten jubileuszowy rok to okazja, by podziękować naszym klientom za zaufanie, jakim nas obdarzają od 30 lat. - mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu w sieci Biedronka.

Ekologiczne rozwiązania i nowoczesny design

Nowe sklepy Biedronki wyznaczają standardy nie tylko w zakresie komfortu zakupów, ale przede wszystkim w realizacji kompleksowej strategii zrównoważonego rozwoju. W placówkach wdrożono szereg nowoczesnych, przyjaznych środowisku rozwiązań. 21 sklepów zostało wyposażonych w instalacje fotowoltaiczne, a w kolejnych trzech lokalizacjach zostaną zamontowane w najbliższym czasie. Zastosowane rozwiązania energooszczędne, w tym nowoczesne oświetlenie LED oraz systemy zarządzania energią, pozwalają zredukować zużycie energii nawet o 15%. To znaczący krok w kierunku optymalizacji kosztów operacyjnych i zmniejszenia śladu węglowego sieci.

image_processing20250206_9_oyqufv.jpg

W ramach konsekwentnej strategii rozbudowy infrastruktury dla pojazdów elektrycznych, Biedronka planuje instalację kolejnych ładowarek na parkingach dwóch nowych sklepów -na ul. Komunalnej 1 w Nowej Wsi Wielkiej oraz w Kórniku na Os. Krasickiego 1. To element szerszego planu rozwoju sieci punktów ładowania w całym kraju, który pozwoli kierowcom aut zeroemisyjnych na wygodne ładowanie pojazdów w trakcie codziennych zakupów. Sieć systematycznie zwiększa dostępność tej usługi, odpowiadając na rosnące potrzeby właścicieli pojazdów elektrycznych. Kolejnym krokiem w kierunku zrównoważonego rozwoju jest wprowadzenie elektronicznych etykiet cenowych w aż 28 nowych placówkach. To nowoczesne rozwiązanie nie tylko usprawnia proces aktualizacji cen, ale przede wszystkim znacząco redukuje zużycie papieru.

image_processing20250206_9_d6btyz.jpg

Dodatkowo, aż 25 z 30 nowo otwartych placówek zostało wyposażonych w lady tradycyjne, które oferują wybór świeżych mięs, wędlin, serów, ryb oraz produktów od lokalnych dostawców na wagę, dostępnych w konkurencyjnych cenach. To rozwiązanie wyróżnia Biedronkę na polskim rynku handlowym i spotyka się z pozytywnym odbiorem wśród klientów.

30 lat rozwoju i zaufania klientów

Biedronka zaprasza zarówno do nowo otwartych sklepów, jak i pozostałych spośród ponad 3700 placówek w całej Polsce. Szczegółowe informacje o godzinach otwarcia poszczególnych sklepów dostępne są w placówkach, na stronie www.biedronka.pl/ sklepy oraz w aplikacji mobilnej Biedronki.



Źródło: Biedronka
Fot: mat. prasowe







tagi: Biedronka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,