Z rynku FMCG

‘Czerwona Kartka dla Cukrzycy’ – to już ósma edycja!

Wtorek, 04 lutego 2025
W marcu tego roku, już po raz ósmy, dzieci i młodzież chorujące na cukrzycę typu 1, wybiegną na boiska hal sportowych. W Suchym Lesie i Poznaniu będą grać i bawić się, wspólnie pokazując cukrzycy ‘Czerwoną Kartkę’. Słodką Polskę od lat wspiera Hochland Polska, na stałe współpracując z Mikołajem Illukowiczem, koordynatorem projektu i jednocześnie prezesem Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą.

‘Czerwona Kartka dla Cukrzycy” to dzisiaj największa w Europie piłkarska impreza dla dzieci z cukrzycą, a zarazem trzy dni wspaniałej zabawy i uczciwej rywalizacji. Dzięki wsparciu wielu instytucji, organizacji i sponsorów – w tym Hochland Polska – zaplanowano mnóstwo atrakcji, m. in. pokazy piłkarskiego freestyle’a i darta, wizytę przedstawicieli Legionu 501 (w oryginalnych strojach z Gwiezdnych Wojen), a także wspólne wyjście wszystkich uczestników na mecz na zaproszenie Lecha Poznań. Jednakowe medale i całe zestawy pięknych nagród bez względu na miejsce zajęte w turnieju to już tradycja. Firma Hochland Polska, w ramach akcji ‘Czerwona Kartka dla Cukrzycy’ została fundatorem piłek futbolowych, dokładnie takich, którymi zawodnicy Słodkiej Polski trenują.

- Codziennie walcząc o zdrowie, na każdym kroku młodzi zawodnicy Słodkiej Polski pokazują, że cukrzyca nie stanowi przeszkody do uprawiania sportu. Aktywne spędzanie czasu i gra „w nogę” jest sposobem, aby na chwilę zapomnieć o chorobie i jednocześnie spełniać marzenia. Kibicujemy Słodkiej Polsce, bo warto pomagać w realizacji marzeń – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska  

Jak podkreśla Mikołaj Illukowicz: Dla nas, organizatorów ‘Czerwonej Karki dla Cukrzycy’ to czas rozmów o terapii, edukacji i przedstawiania najnowszych osiągnięć medycyny. Ale też, a może przede wszystkim, czas zwrócenia uwagi na realny problem społeczny, jakim ta choroba jest dzisiaj. I dodaje: Bazując na zasięgach społecznych ‘Czerwonej Kartki’, rozpoczęliśmy projekt ‘Szkoła Przyjazna Diabetykom’ i certyfikowanie szkół w Wielkopolsce, ale jest pomysł, aby wyjść z certyfikowaniem jeszcze szerzej.

Przed Słodką Polską ciekawy rok i wiele planów na mecze, turnieje, a także akcje społeczne. Zaplanowano mecze w Anglii, Paryżu z PSG oraz międzynarodowy turniej Malta KHS CUP, gdzie wystąpią m. in. drużyny Aston Villa, Blackburn Rovers, AC Parma, a także turniej na Słowacji, w ramach zaproszenia na Slovan Bratysława. Ponadto warto wspomnieć o teledysku o Słodkiej Polsce, który będzie realizowany na Stadionie Narodowym, a także o akcji ‘Słodkie dziewczyny trenują z Niną Patalon’, trenerką pierwszej reprezentacji kobiet (wspólnie z PZPN). Niebawem rusza też projekt włączenia do certyfikacji akademii piłkarskich e-learningu z zakresu wiedzy o cukrzycy.

- Dzieciaki i młodzież mają radość z gry, a my próbujemy to przekuć na edukację otoczenia. Przed nami rok pełen wyzwań i wielkich planów, bo chcemy, aby to był bardzo dobry czas dla Słodkiej Polski! – podsumowuje Mikołaj Illukowicz.

Czerwona_Kartka_dla_Cukrzycy.jpg






 

tagi: Czerwona Kartka dla Cukrzycy , Hochland Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,