Drinks International to jedno z najbardziej uznanych i wiodących źródeł informacji w branży alkoholowej na świecie. Ich coroczny raport powstaje na podstawie szczegółowej analizy sprzedaży i preferencji zakupowych w 100 najważniejszych barach na świecie, wybranych z różnych regionów geograficznych, w tym Europy, Azji, Ameryki Północnej i Południowej. Dane sprzedażowe zbierane są z najlepszych barów, m.in. laureatów konkursów The World’s 50 Best Bars oraz Tales of the Cocktail’s Spirited Awards.
Żubrówka po raz pierwszy znalazła się w TOP Tranding Brands wśród globalnych marek premium OnTrade, gdzie uplasowała się na 10. Miejscu. Obecność Żubrówki w tym zestawieniu jest wynikiem rosnącego zainteresowania klientów oraz rekomendacji barmanów, którzy dostrzegają unikalność tej wódki pochodzącej z Polski. To wyróżnienie potwierdza silną pozycję marki nie tylko na rynku krajowym, ale również wśród najbardziej wpływowych barów na świecie.
Jak wynika z raportu Drinks International Brands Report 2025, marki obecne na liście trendów często stają się bestsellerami w kolejnych edycjach, co jeszcze bardziej motywuje Żubrówkę do dalszego umacniania swojej pozycji na rynku międzynarodowym – mówi przedstawiciel marki. Nie możemy się doczekać wyników w kolejnym roku – dodaje.
Żubrówka kontynuuje swoją międzynarodową ekspansję, zdobywając uznanie zarówno wśród konsumentów, jak i ekspertów branżowych. Obecność marki w tak prestiżowym zestawieniu to dowód na jej wyjątkowy smak oraz wciąż rosnącą popularność na globalnym rynku alkoholi.
* „Źródło: „Brands Report. Drinks International. 2025. Strona 42, https://edition.pagesuite.com/html5/reader/production/default.aspx?pubname=&edid=2e727a07-2c6d-43ac-9e50-9d5632f97fb5 (dostęp 6.01.2025 r.)
Źródło: Win-Win Communication
Fot: mat. prasowe