Konkursy i loterie

Wygraj spotkanie z Żabsonem i bilety na koncerty wyprzedanej trasy Hollywood Smile: X-perience

Piątek, 31 stycznia 2025
W zeszłym roku Żabson dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych. W 2025 startuje ich wspólny projekt – promocja handlowa, w ramach której fani mogą spotkać się z artystą i zdobyć bilety na jego trasę Hollywood Smile: X-perience.
Pod koniec ubiegłego roku Żabson ogłosił nową trasę koncertową Hollywood Smile: X-perience z okazji 10-lecia kariery. To wyjątkowe wydarzenie, podczas którego w wybranych miastach wystąpi trzykrotnie. Pierwszego dnia zaprezentuje swoje pierwsze, undergroundowe hity, drugiego klasyki, które wyniosły go na szczyt polskiej sceny hip-hopowej, a trzeciego dnia nowy album oraz największe hity.

W tym roku, dzięki Monster Energy, fani Żabsona będą mogli wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu. Kupując dwa dowolne napoje marki i rejestrując się na stronie www.zabsonxmonster.pl, mogą zdobyć bilety na koncerty w ramach wyprzedanej już trasy, a także spotkać się raperem. Dodatkowo, nagrodami w promocji jest 100 voucherów o wartości 500 złotych na zakupy w sklepie Grail Point.

Promocja startuje 1 lutego 2025 r. i trwa do 30 kwietnia 2025 r. Wszystkie wyniki loterii zostaną opublikowane do dnia 7 maja 2025 r.

Obok Żabsona, Monster Energy wspiera jedynego profesjonalnego driftera prowadzącego stopą Bartosza Ostałowskiego, żużlowców Patryka Dudka i Pawła Przedpełskiego, zawodniczkę MMA Karolinę Kowalkiewicz, stuntera motocyklowego Rafała „Stuntera 13” Pasierbka, artystę „Zdechłego Osę” oraz streamerów gamingowych Mateusza „Pago” Pągowskiego, Kubę „Kubona” Turewicza, Kubę „Kubxa” Świtałę i Kingę „Kiiissę” Rydzewską.

W Polsce dostępnych jest ponad 20 wariantów smakowych Monster Energy w ramach czterech linii. Pierwsza z nich to Original z kultową czarną puszką oraz wersją Monster Energy Green Zero Cukru. Kolejna to segment z napojami stworzonymi we współpracy z gwiazdami motorsportów, takimi jak Doctor. Linia Juiced, którą reprezentuje Bad Apple, to napoje stworzone na bazie soków owocowych. Ultra to napoje bez dodatku cukru. Tak szerokie portfolio idealnie wpisuje się w strategię 24/7 producenta – firmę Coca-Cola HBC, oferującą napoje na każdą okazję i porę dnia.  



Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe


tagi: Żabka Polska , Żabson , bilety , koncerty , X-perience , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,