Wygraj spotkanie z Żabsonem i bilety na koncerty wyprzedanej trasy Hollywood Smile: X-perience
Piątek, 31 stycznia 2025
W zeszłym roku Żabson dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych. W 2025 startuje ich wspólny projekt – promocja handlowa, w ramach której fani mogą spotkać się z artystą i zdobyć bilety na jego trasę Hollywood Smile: X-perience.
Pod koniec ubiegłego roku Żabson ogłosił nową trasę koncertową Hollywood Smile: X-perience z okazji 10-lecia kariery. To wyjątkowe wydarzenie, podczas którego w wybranych miastach wystąpi trzykrotnie. Pierwszego dnia zaprezentuje swoje pierwsze, undergroundowe hity, drugiego klasyki, które wyniosły go na szczyt polskiej sceny hip-hopowej, a trzeciego dnia nowy album oraz największe hity.
W tym roku, dzięki Monster Energy, fani Żabsona będą mogli wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu. Kupując dwa dowolne napoje marki i rejestrując się na stronie www.zabsonxmonster.pl, mogą zdobyć bilety na koncerty w ramach wyprzedanej już trasy, a także spotkać się raperem. Dodatkowo, nagrodami w promocji jest 100 voucherów o wartości 500 złotych na zakupy w sklepie Grail Point.
Promocja startuje 1 lutego 2025 r. i trwa do 30 kwietnia 2025 r. Wszystkie wyniki loterii zostaną opublikowane do dnia 7 maja 2025 r.
Obok Żabsona, Monster Energy wspiera jedynego profesjonalnego driftera prowadzącego stopą Bartosza Ostałowskiego, żużlowców Patryka Dudka i Pawła Przedpełskiego, zawodniczkę MMA Karolinę Kowalkiewicz, stuntera motocyklowego Rafała „Stuntera 13” Pasierbka, artystę „Zdechłego Osę” oraz streamerów gamingowych Mateusza „Pago” Pągowskiego, Kubę „Kubona” Turewicza, Kubę „Kubxa” Świtałę i Kingę „Kiiissę” Rydzewską.
W Polsce dostępnych jest ponad 20 wariantów smakowych Monster Energy w ramach czterech linii. Pierwsza z nich to Original z kultową czarną puszką oraz wersją Monster Energy Green Zero Cukru. Kolejna to segment z napojami stworzonymi we współpracy z gwiazdami motorsportów, takimi jak Doctor. Linia Juiced, którą reprezentuje Bad Apple, to napoje stworzone na bazie soków owocowych. Ultra to napoje bez dodatku cukru. Tak szerokie portfolio idealnie wpisuje się w strategię 24/7 producenta – firmę Coca-Cola HBC, oferującą napoje na każdą okazję i porę dnia.
Rozwój AI w dużej mierze zależy od dostaw chipów...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.