Wiadomości

Nestlé wzmacnia pozycję w kategorii suplementów diety

Piątek, 31 stycznia 2025
W ostatnich tygodniach do Nestlé Health Science, światowego lidera w dziedzinie specjalistycznego żywienia medycznego dołączył doświadczony zespół pracujący dotychczas w Solgar Polska. To kolejny, po zakupie marki Solgar w 2023 roku, ważny krok w rozwoju działalności tego biznesu grupy Nestlé na polskim rynku i wzmocnienia jego pozycji w kategorii suplementów diety.
Utworzone w 2011 roku Nestlé Health Science (NHSc) konsekwentnie działa na rzecz poprawy zdrowia i od lat rozwija obszar specjalistycznego żywienia medycznego oraz suplementów, oferując innowacyjne rozwiązania w tym zakresie. W 2023 roku NHSc znacząco wzmocniło kategorię suplementów poprzez zakup renomowanej marki Solgar, a po niedawnym dołączeniu zespołu Solgar Polska odpowiedzialnego za dystrybucję i marketing, zyskało kolejny atut - doświadczenie ekspertów, którzy przez wiele lat dbali o rozwój marki w Polsce.

„Jestem przekonana, że dołączenie zespołu Solgar Polska przyczyni się do wzmocnienia całego biznesu Nestlé Health Science w Polsce. To osoby, które doskonale znają specyfikę branży, a ich doświadczenie i zaangażowanie jest nieocenionym wsparciem w dalszym rozwijaniu kategorii suplementów diety. Razem będziemy w stanie jeszcze skuteczniej docierać do konsumentów i dostarczać im najwyższej jakości produkty, które wspierają zdrowie i dobre samopoczucie” – mówi Monika Posadas, Dyrektor Nestlé Health Science w Polsce.

Marka Solgar powstała w 1947 r. i jest obecna w ponad 50 krajach świata. Oferuje wysokiej jakości suplementy diety. W jej ofercie znajdują się między innymi witaminy, składniki mineralne i suplementy ze składnikami roślinnymi, tworzone w oparciu o badania naukowe i ściśle kontrolowane procesy produkcyjne. To kolejna marka, po Vital Proteins, która wzmocniła kategorię suplementów NHSc.

Nestlé Health Science od lat współpracuje z globalną siecią dostawców usług medycznych, ośrodkami opieki zdrowotnej, farmaceutami, naukowcami i badaczami, by opracowywać najlepsze rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumentów. Dzięki połączeniu sił z ekspertami Solgar, NHSc ma szansę skutecznie umocnić rynkową pozycję w kategorii suplementów na polskim rynku.



Źródło: SEC Newgate CEE
Fot: mat. prasowe



tagi: Nestlé Health , Solgar Polska , suplementy diety , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,