Kampanie i Promocje

Koszyki niespodzianki wracają do Carrefoura

Piątek, 31 stycznia 2025
Carrefour uruchamia kolejną odsłonę swojej kultowej akcji promocyjnej, w ramach której klienci mogą kupić zestawy nawet kilkunastu produktów non-food za ułamek ich wartości. Do oferty, która obejmie ponad 100 sklepów na terenie całego kraju, trafiło blisko 1400 “koszyków niespodzianek” w cenie 150 pln każdy.
Carrefour przygotował specjalne szczelnie zafoliowane wózki sklepowe wypełnione produktami z kategorii produktów przemysłowych. Cena jednego wózka została ustalona na 150 zł, podczas gdy wartość umieszczonych w nim produktów przekracza kwotę nawet 1900 zł! Aby każdy klient był w pełni zadowolony, dbamy o to, by wartość produktów w koszyku niespodziance nigdy nie była mniejsza niż 600 zł. To gwarancja, że uczestnicy tej zabawy nie tylko przeżyją ekscytujące chwile, ale też otrzymają produkty, które realnie przewyższają wartość zakupu. W skład każdego zestawu wchodzi co najmniej pięć produktów, w tym jeden o szczególnie wysokiej wartości. Jest to idealna okazja do nabycia atrakcyjnych artykułów w znacznie niższej cenie.

Gdzie można znaleźć koszyki?

Koszyki pojawią się w sklepach Carrefour w całej Polsce w piątek 31 stycznia o godzinie 12:00. W każdym z 89 biorących udział w akcji hipermarketów klienci znajdą 10 takich koszyków, natomiast w 23 supermarketach przygotowano po 2 sztuki. Ogromne zainteresowanie poprzednimi edycjami akcji pokazuje, że warto spieszyć się z zakupami. Koszyki znikają bowiem ze sklepów nawet w ciągu kilkunastu minut. Popularność tych limitowanych ofert przerosła wszelkie oczekiwania, pokazując ogromne zainteresowanie Polaków wyjątkowymi okazjami.

- Koszyki niespodzianki to prawdziwy hit, zwłaszcza wśród młodego pokolenia, które uwielbia emocje, spontaniczność i trendy rodem z Tik Toka czy YouTube’a. To połączenie zakupów z dreszczykiem niepewności! Dla Gen Z i Millenialsów liczy się nie tylko produkt, ale też cała otoczka – element zabawy, adrenaliny i możliwość podzielenia się odkryciami w mediach społecznościowych. Koszyki wpisują się w popularny trend mystery boxów, które zyskały już status kultowych. Realizując kolejną odsłonę tej akcji dajemy klientom to czego od nas oczekują – mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.

Akcja z koszykami niespodziankami jest okazją nie tylko do zakupu produktów w atrakcyjnej cenie, ale również do pokazania zmian w wizerunku cenowym Carrefour Polska. Sieć od stycznia 2024 roku wprowadziła w Polsce wiele zmian w swojej polityce cenowej oraz działaniach promocyjnych, aby zachęcić do zakupów jeszcze większą liczbę klientów.



Źródło: Carrefour
Fot: mat. prasowe





tagi: Carrefour , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,