W 2025 roku pod marką Pudliszki wprowadzone na rynek zostanie łącznie 16 nowości produktowych, które łączą najnowsze trendy i odpowiadają na potrzeby współczesnego konsumenta.
Według raportu „Zdrowe odżywianie według Polaków 2024” już 33% konsumentów ogranicza spożycie cukru. To dlatego w ubiegłym roku w portfolio firmy zadebiutował ketchup Pudliszki Zero. Dodatkowo poprzez swoją markę Kraft Heinz odpowiada na rosnący problem z ilością wolnego czasu, jakim dysponujemy. Według badania GUS „Dobowy budżet czasu ludności” potrzeby fizjologiczne, obowiązki domowe i praca zawodowa wypełniają nam niemal 80% doby. Był to impuls do wprowadzenia dań gotowych w tackach od Pudliszek, które pozwalają zaoszczędzić czas na przygotowywanie posiłku. Zmiany te to początek nowości zaplanowanych na 2025r., które mają na celu wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumenta dziś i w przyszłości.
Aby to osiągnąć w nadchodzących miesiącach Kraft Heinz pod marką Pudliszki planuje kolejne kroki, wprowadzając łącznie 16 nowości produktowych, łączących w sobie popularne wśród Polaków smaki i najwyższą jakość składników, które sprostają rosnącym wymaganiom konsumentów.
- Wprowadzając nowe produkty czy warianty smakowe wsłuchujemy się w potrzeby dzisiejszych konsumentów i inspirujemy się trendami kulinarnymi, mając pełną świadomość tego, co lubią nasi rodacy w kuchni. To przede wszystkim wysoka jakość i zdrowe składniki, a także kwestie związane z wygodą. Zmieniamy też identyfikację wizualną Pudliszek, dzięki czemu między innymi zwiększymy widoczność naszych produktów na sklepowych półkach – mówi Adam Imielski, dyrektor zarządzający w Kraft Heinz Polska, właściciela marki Pudliszki.
Nowe Pudliszki na nowy rok
Bieżący rok to nowe rozdanie dla marki, która przechodzi widoczne dla konsumentów zmiany, kontynuując jednocześnie wcześniej sprawdzone rozwiązania. Dlatego w nadchodzących miesiącach jej komunikacja będzie utrzymana w duchu zeszłorocznej kampanii „Smaczne i kropka”, skupiając się na pokazywaniu autentycznego życia, które często niewiele ma wspólnego z idealnym światem z reklam. Prowadzone działania podkreślą, że najważniejszy jest smak, a w nieidealnej codzienności celem jest nakarmienie siebie i najbliższych prawdziwym jedzeniem, które po prostu smakuje, niezależnie od tego, czy gotujemy według przepisu, czy na swój sposób.
Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana tak, aby wzmocnić powyższy przekaz. Opiera się ona na pogodnym, swobodnym i serdecznym języku komunikacji, a także na podkreślaniu apetyczności i autentyczności. Odświeżone zostało także logo. Przeszło ono subtelne modyfikacje: zrezygnowano między innymi z gradientu na rzecz czerwieni przypominającej kolor pomidorów. Zmiany są już widoczne na ketchupach czy daniach gotowych w tackach, a sukcesywnie będą pojawiać się na kolejnych opakowaniach.
- Zbliżające się 12 miesięcy będą dla Pudliszek przełomowe – nie wprowadzamy jednak rewolucji, idziemy z duchem tego, na co Polacy zareagowali z entuzjazmem, czyli na koncept prawdziwego jedzenia dla prawdziwych ludzi. Mamy dość sztuczności i chcemy gotować, tak jak lubimy, a to stale ewoluuje. Wychodząc temu naprzeciw wprowadzamy nowe produkty i dostosowujemy identyfikację wizualną, w tym także opakowania naszych produktów. Pierwsze zmiany już są widoczne na sklepowych półkach, a kolejne nowości będą pojawiać się przez cały rok – mówi Anna Bielecka-Bochenko, dyrektor marketingu w Kraft Heinz Polska.
Nowe wersje opakowań będą stopniowo zastępować dotychczasowe. Zmiana szaty graficznej i architektury etykiet ma na celu nie tylko podkreślenie jakości produktów marki Pudliszki, ale także dostosowanie opakowań do zmieniających się trendów i oczekiwań współczesnych konsumentów w kwestii designu i funkcjonalności.
62% firm MŚP wspiera dobrostan psychiczny pracowników i robi...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.