Drwitt został nowym partnerem piłkarskiej ekstraklasy
Środa, 29 stycznia 2025
Marki DrWitt i Ekstraklasa podpisały umowę współpracy marketingowej, która rozpocznie się w rundzie wiosennej sezonu 2024/2025. Dzięki niej marka izotoników DrWitt należąca do portfolio Grupy Maspex została oficjalnym partnerem rozgrywek najwyższej polskiej ligi piłki nożnej oraz partnerem statystyk meczowych.
- Z przyjemnością, w gronie Partnerów naszych rozgrywek, witamy znaną i uznaną markę napojów izotonicznych DrWitt. Współpraca marketingowa, która rozpocznie się w rundzie wiosennej sezonu 2024/2025 PKO Bank Polski Ekstraklasy to ogromny potencjał i wiele obustronnych korzyści. Jako największa i najcenniejsza liga sportowa w Polsce, z rekordową liczbą kibiców na stadionach, rosnącą oglądalnością i liczbą fanów śledzących nas za pośrednictwem internetu, mamy możliwość zapewnienia naszym partnerom i sponsorom ogromnego potencjału komunikacji z rynkiem. Dzięki tym działaniom realizujemy skutecznie potrzeby marketingowe naszych Partnerów, wzmacniając jednocześnie zaplecze finansowe naszej ligi zapewniające jej dalszy dynamiczny rozwój. Od teraz będzie w tym miała udział także marka izotoników DrWitt – mówi Marcin Mikucki, Dyr. Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy SA.
- Z radością ogłaszamy współpracę z Ekstraklasą – największą i najchętniej oglądaną ligą sportową w Polsce. Piłka nożna to pasja i dążenie do doskonałości – wartości, które przyświecają także marce DrWitt. Izotoniki DrWitt zostały stworzone z myślą o tych, którzy nieustannie dążą do przekraczania własnych granic i rozwoju – podobnie jak sportowcy i piłkarze Ekstraklasy na murawie. Nasze produkty skutecznie nawadniają organizm i wspierają regenerację, a ich formuła jest wolna od konserwantów, co czyni je idealnym wyborem zarówno dla profesjonalistów, jak i wszystkich aktywnych osób. Współpraca z Ekstraklasą pozwoli nam wspólnie promować sportowe wartości, aktywność fizyczną i inspirować kibiców oraz zawodników w drodze po mistrzostwo – powiedział Daniel Karaś, rzecznik prasowy Grupy Maspex, do której należy marka DrWitt.
W ramach zawartej umowy statystyki meczowe nadchodzącej rundy wiosennej PKO Bank Polski Ekstraklasy zyskają nazwę oraz dedykowany logotyp DrWitt Stats. Liga oraz nowy sponsor będą wspólnie tworzyć treści dla fanów piłkarskich, odnoszące się do najważniejszych i najciekawszych statystyk indywidualnych oraz drużynowych, publikować wspólnie zapowiedzi i podsumowania meczowe dedykowane fanom piłki nożnej oraz udostępniać je na oficjalnych kanałach obu partnerów w social mediach i podczas transmisji telewizyjnych. Kibice zobaczą także logo marki DrWitt oraz jej produkty w przestrzeni stadionów podczas meczów – na bandach led oraz innych nośnikach wokół boisk. Nowy sponsor zyska również unikalny pakiet świadczeń digital, m.in. obecność w serwisie Ekstraklasa.org, oficjalnej aplikacji Ekstraklasy i na ligowym kanale YouTube. We współpracę nowego partnera z Ekstraklasą zostanie także zaangażowany ambasador marki DrWitt, najlepszy polski arbiter, Szymon Marciniak. Runda wiosenna rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy, w której rozegranych zostanie 16 kolejek i 144 meczów, rozpoczyna się 31 stycznia 2025 roku i potrwa do 24 maja 2025.
62% firm MŚP wspiera dobrostan psychiczny pracowników i robi...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.