Wiadomości

Dawtona po raz 8 zagrała z WOŚP

Poniedziałek, 27 stycznia 2025
Firma Dawtona już 8 raz zagrała z WOŚP. Jak co roku, na tą okoliczność w sklepach pojawiła się limitowana edycja kultowego soku pomidorowego z etykietą zaprojektowaną przez samego Jurka Owsiaka. Sok 300ml w specjalnej grafice WOŚP dostępny będzie w sklepach do wyczerpania zapasów.
Dawtona to również główny sponsor 19 Biegu Policz się Cukrzycą, z którego wpływy przeznaczone są za zakup pomp insulinowych dla kobiet w ciąży. Dodatkowo, firma Dawtona w ramach działań edukacyjnych po raz czwarty uruchomiła Quiz połączony z Konkursem, którego celem jest budowanie świadomości na temat zdrowego odżywiania.

Dawtona po raz 8 wspiera WOŚP. W ramach współpracy w sklepach pojawił się sok pomidorowy Dawtona 300ml w limitowanej etykiecie 33 Finału zaprojektowanej przez samego Jurka Owsiaka. Etykietę wyróżnia charakterystyczny dla Orkiestry design. Sok pomidorowy to idealny suplement diety dla osób cierpiących na cukrzycę, dlatego żeby jeszcze bardziej wspomóc te osoby na każdym soku Dawtona znajdują się również tabela z indeksem glikemicznym. Sok pomidorowy Dawtona to numer 1 wśród soków warzywnych w Polsce. To również sok, który zapewnia 27% dziennego zapotrzebowania osoby dorosłej na potas.

Dawtona kolejny roku została również głównym sponsorem organizowanego w ramach WOŚP Biegu Policz się z Cukrzycą. Bieg, który dzieli się na dwa wydarzenia - warszawski i wirtualny, był rekordowy w historii. Podczas 19 edycja tylko w Warszawie dystans 5 km przebiegło 8 tys. uczestników! Nie inaczej było podczas biegu wirtualnego, gdzie również liczna grupa uczestników w Polsce i za granicą przebiegła minimalny wymagany dystans z aplikacją na telefonie. Celem biegu jest promowanie zdrowego trybu życia, a fundusze zgromadzone od uczestników przeznaczona są na zakup pomp insulinowych dla kobiet w ciąży chorujących na cukrzycę.

Również w tym roku, po raz 4 firma Dawtona uruchomiła na stronie mocpomidora.pl quiz edukacyjny na temat zdrowego odżywiania. Quiz połączony jest z konkursem. Uczestniczy nie tylko odpowiadają na pytania powiększając swoją wiedzę i zbierają pomidory, żeby odkryć hasło finałowe, ale również grają o nagrody. W tym roku osoby, które odkryją hasło i kreatywnie odpowiedzą na pytania konkursowe mogły wygrać konsolę do gier, hulajnogę elektryczną lub zestaw produktów Dawtona wspartych gadżetami WOŚP.

Firma Dawtona od ponad 30 lat zajmuje się przetwórstwem owocowo-warzywnym i znana jest z produktów najwyższej jakości. Utrzymanie najwyższych standardów umożliwia pełna kontrola procesu produkcji i praca w modelu biznesowym - z pola na stół. Produkty marki Dawtona zostały docenione przez konsumentów, a marka Dawtona jest nr 1 w wielu kategoriach m.in. jest producentem nr 1 groszku, kukurydzy**, cieciorki, pomidorów w puszce, passaty czy soku pomidorowego.

Sok pomidorowy marki Dawtona 0,3L jest sokiem pomidorowym nr 1 w Polsce*, i sokiem nr 1 wśród soków warzywnych.






*AcNielsen, sales value, Total Poland inc. Impulse and Chemical Chains, tomato & other juices, YTD Sept’23.
***AcNielsen, sales value, Total Poland inc. Impulse and Chemical Chains, sweet corn, 400g, YTD Sept’23.



Źródło: Dawtona
Fot: mat. prasowe



tagi: Dawtona , WOŚP , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,