Kampanie i Promocje

W roku swojego 30-lecia Biedronka przedstawia wyjątkowy spot

Poniedziałek, 27 stycznia 2025
Czy ziemniaki to pyry, kartofle czy grule? Czy idziemy na zakupy do Biedry, Biedrony czy Biedronki? Te różnice czynią Polaków wyjątkowymi, ale od 30 lat łączy ich jedno - codzienne zakupy w ulubionej Biedronce.
Podróż przez trzy dekady polskiej codzienności

W roku swojego 30-lecia Biedronka przedstawia wyjątkowy spot jubileuszowy, w którym mozaika polskich tradycji, dialektów i zwyczajów ożywa na nowo. To opowieść o Polsce różnorodnej i fascynującej, gdzie każdy region zachowuje swoją wyjątkowość, a jednocześnie tworzy część większej całości. Filmowa podróż rozpoczyna się od współczesnych obrazów przedstawiających życie polskich rodzin. Kamera prowadzi widza przez cały kraj, pokazując, jak Biedronka towarzyszy Polakom w codziennych rytuałach: od porannych zakupów, przez wspólne gotowanie, aż po świętowanie wyjątkowych chwil.

Wyjątkowym elementem spotu jest dialog współczesności z tradycją - sceny z życia polskich rodzin przeplatają się z "ożywionymi" dziełami Jana Matejki i Józefa Chełmońskiego. Te artystyczne nawiązania podkreślają bogactwo polskiej kultury i jej nieprzerwaną ciągłość. Wszystko to oprawione jest klimatyczną muzyką i malowniczą estetyką.

Przez 30 lat obecności w Polsce poznaliśmy i pokochaliśmy te wszystkie różnice - od regionalnych dialektów po kulinarne tradycje. Nasz spot to hołd złożony tej różnorodności. I choć każdy z nas może mieć swój własny sposób na nazywanie ulubionych produktów czy nawet naszego sklepu, wszędzie Biedronka jest przyjaznym, lokalnym miejscem, gdzie każdy czuje się jak u siebie. Niezależnie czy mieszkamy w dużej czy mniejszej miejscowości – wszyscy tworzymy jedną społeczność. - mówi Marek Badowski, Senior Marketing Manager ds. pozycjonowania i rozwoju marki w Jeronimo Martins Polska S.A.

Realizacja w zgodzie z najwyższymi standardami

Spot reklamowy trafił do mediów pod koniec stycznia, a jego debiut był na antenie TVP2. Za jego koncepcję odpowiedzialna była agencja DUDA Ads, za produkcję dom produkcyjny Film Produkcja. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker. Kampania będzie emitowana w głównych stacjach telewizyjnych oraz w mediach cyfrowych, by dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców.



Źródło: Biedronka
Fot: mat. prasowe



tagi: Biedronka , kampania , spot , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,