Biedronka, obchodząca w tym roku jubileusz 30-lecia, ma kolejny powód do świętowania – profil sieci na LinkedIn śledzi już ponad 50 tysięcy osób.
Od startu aktywności Biedronki na LinkedIn minęło 55 miesięcy, w tym czasie sieć zbudowała społeczność liczącą ponad 50 tysięcy profesjonalistów korzystających z tej platformy. Każdego miesiąca profil Biedronki na LinkedIn przyciąga uwagę około 4 tysięcy aktywnych użytkowników, z czego blisko 2000 osób to unikalni odwiedzający. Najwięcej osób obserwujących profil Biedronki na LinkedIn pochodzi z największych miast w Polsce – Warszawy, Poznania, Krakowa oraz Wrocławia. Natomiast specjalizacje zawodowe, które najliczniej dołączyły do grona odwiedzających to sprzedaż, osoby prowadzące własną działalność gospodarczą oraz te odpowiadające za rozwój firm. Wśród najbardziej angażujących treści, które zdobyły największą liczbę reakcji, były m.in. wywiad z CEO sieci Biedronka, Luisem Araujo, porównanie formatu sklepu z 1995 roku do dzisiejszego oraz temat pracy w Wigilię, jednego z posłów na Sejm RP.
50 tysięcy osób obserwujących profil Biedronki na LinkedIn to dla nas ogromny powód do dumy w tak ważnym dla nas roku 30-lecia działalności w Polsce, ale i olbrzymia motywacja do dalszego rozwoju i dostarczania wartościowych treści. Jedno przez te 30 lat jest niezmienne: Biedronka to nie tylko miejsce, w którym Polacy robią codzienne zakupy. Biedronka to przyjaciel z sąsiedztwa, który najlepiej zna potrzeby milionów klientów, a tą wiedzą chce się dzielić, by budować powszechną świadomość. Dziękujemy wszystkim, którzy, tworzą naszą LinkedIn’ową społeczność. - mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. korporacyjnych w sieci Biedronka.
Profil Biedronki na LinkedIn to przestrzeń, w której sieć dzieli się najnowszymi informacjami o działalności firmy, udziale przedstawicieli sieci w wydarzeniach, treściami z portali branżowych, a także własnymi grafikami oraz video. To również miejsce, gdzie można poznać najlepsze praktyki Biedronki w obszarze społecznej odpowiedzialności, zrównoważonego rozwoju oraz kwestii pracowniczych. Biedronka, będąca największym pracodawcą w Polsce i zatrudniająca ponad 81 tysięcy osób, aktywnie poszukuje nowych talentów i kandydatów do pracy, oferując szeroki wachlarz możliwości zawodowych oraz pakiet 20 benefitów.
Profil na LinkedIn sieci Biedronka wspiera grupa Ambasadorów Marki. Projekt rozpoczął się we wrześniu 2020 roku, a dziś liczy około 100 osób z różnych obszarów biznesowych firmy – sklepów, centrów dystrybucyjnych i biur. Ambasadorzy pod szyldem #WeBiedronka aktywnie działają w mediach społecznościowych, promując dobre praktyki, dzieląc się wiedzą ekspercką i budując wizerunek sieci.
Na portalu LinkedIn obecna jest również Fundacja Biedronki, której misją jest niesienie pomocy osobom starszym i przyczynianie się do poprawy ich jakości życia. Od blisko pięciu lat działa z mottem „dobrze długo żyć”.
Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.