Z rynku FMCG

50 tys. profesjonalistów na 30-lecie Biedronki

Piątek, 24 stycznia 2025
Biedronka, obchodząca w tym roku jubileusz 30-lecia, ma kolejny powód do świętowania – profil sieci na LinkedIn śledzi już ponad 50 tysięcy osób.
Od startu aktywności Biedronki na LinkedIn minęło 55 miesięcy, w tym czasie sieć zbudowała społeczność liczącą ponad 50 tysięcy profesjonalistów korzystających z tej platformy. Każdego  miesiąca profil Biedronki na LinkedIn przyciąga uwagę około 4 tysięcy aktywnych użytkowników, z czego blisko 2000 osób to unikalni odwiedzający. Najwięcej osób obserwujących profil Biedronki na LinkedIn pochodzi z największych miast w Polsce – Warszawy, Poznania, Krakowa oraz Wrocławia. Natomiast specjalizacje zawodowe, które najliczniej dołączyły do grona odwiedzających to sprzedaż, osoby prowadzące własną działalność gospodarczą oraz te odpowiadające za rozwój firm. Wśród najbardziej angażujących treści, które zdobyły największą liczbę reakcji, były m.in. wywiad z CEO sieci Biedronka, Luisem Araujo, porównanie formatu sklepu z 1995 roku do dzisiejszego oraz temat pracy w Wigilię, jednego z posłów na Sejm RP.

50 tysięcy osób obserwujących profil Biedronki na LinkedIn to dla nas ogromny powód do dumy w tak ważnym dla nas roku 30-lecia działalności w Polsce, ale i olbrzymia motywacja do dalszego rozwoju i dostarczania wartościowych treści. Jedno przez te 30 lat jest niezmienne: Biedronka to nie tylko miejsce, w którym Polacy robią codzienne zakupy. Biedronka to przyjaciel z sąsiedztwa, który najlepiej zna potrzeby milionów klientów, a tą wiedzą chce się dzielić, by budować powszechną świadomość. Dziękujemy wszystkim, którzy, tworzą naszą LinkedIn’ową społeczność. - mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. korporacyjnych w sieci Biedronka.

Profil Biedronki na LinkedIn to przestrzeń, w której sieć dzieli się najnowszymi informacjami o działalności firmy, udziale przedstawicieli sieci w wydarzeniach, treściami z portali branżowych, a także własnymi grafikami oraz video. To również miejsce, gdzie można poznać najlepsze praktyki Biedronki w obszarze społecznej odpowiedzialności, zrównoważonego rozwoju oraz kwestii pracowniczych. Biedronka, będąca największym pracodawcą w Polsce i zatrudniająca ponad 81 tysięcy osób, aktywnie poszukuje nowych talentów i kandydatów do pracy, oferując szeroki wachlarz możliwości zawodowych oraz pakiet 20 benefitów. 

Profil na LinkedIn sieci Biedronka wspiera grupa Ambasadorów Marki. Projekt rozpoczął się we wrześniu 2020 roku, a dziś liczy około 100 osób z różnych obszarów biznesowych firmy – sklepów, centrów dystrybucyjnych i biur. Ambasadorzy pod szyldem #WeBiedronka aktywnie działają w mediach społecznościowych, promując dobre praktyki, dzieląc się wiedzą ekspercką i budując wizerunek sieci.

Na portalu LinkedIn obecna jest również Fundacja Biedronki, której misją jest niesienie pomocy osobom starszym i przyczynianie się do poprawy ich jakości życia. Od blisko pięciu lat działa z mottem „dobrze długo żyć”.



Źródło: Biedronka
Fot: mat. prasowe






tagi: Biedronka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,