Kampanie i Promocje

Nowa kampania Sokołów

Środa, 22 stycznia 2025 HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
„Smak zaczyna się od mięsa!” – pod tym hasłem wystartowała kampania marketingowa firmy Sokołów.
W przygotowanych materiałach zaprezentowane jest unowocześnione logo Sokołowa oraz nowa wizualizacja opakowań. W spotach pojawia się także popularny szef kuchni – Pascal Brodnicki. Kampania ma charakter wielokanałowy i ogólnopolski. Firma skupia się w niej na promowaniu wysokiej jakości mięsa i produktów, które z niego powstają.

„W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa. Jako odpowiedzialny producent, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wymagających, świadomych konsumentów, dbamy o jakość naszego surowca na każdym etapie produkcji. Od pokoleń współpracujemy z polskimi hodowcami w ramach programu „Razem w Przyszłość”, który realizujemy już od ponad 20 lat. Naszym priorytetem jest także dbałość o dobrostan zwierząt” – mówi Maciej Częścik, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu.

Soko____w__Smak_zaczyna_si___od_mi__sa__1_.jpg




tagi: Sokołów , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,