ARYZTA Polska, wiodący producent wyrobów piekarniczych na rynku polskim, ogłosiła zmiany w strukturach zarządczych. Waldemar Topolski, po 14 latach kierowania firmą, objął globalną rolę w Grupie ARYZTA. Nową Dyrektor Zarządzającą została Agnieszka Bibrich-Olesińska. Zmiana ta otwiera kolejny rozdział w historii organizacji, zorientowany na dalszy rozwój i umacnianie pozycji rynkowej.
Dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, Waldemar Topolski, awansował w strukturach międzynarodowych Grupy ARYZTA, obejmując stanowisko Head of Global Bun Business. W nowej roli będzie odpowiadał za globalną współpracę ARYZTA z kluczowym klientem strategicznym – firmą McDonald’s. Jego obowiązki obejmują nadzór nad zakładami produkcyjnymi współpracującymi z tym klientem oraz zarządzanie całym obszarem Bezpieczeństwa Żywności i Jakości (FSQA). To znaczące wyróżnienie podkreśla jego ogromny wkład w rozwój organizacji oraz zaufanie, jakim darzy go Grupa ARYZTA na poziomie globalnym.
Agnieszka Bibrich-Olesińska, powołana na stanowisko Dyrektor Zarządzającej ARYZTA Polska, posiada bogate doświadczenie zdobyte podczas ponad 20-letniej kariery w branży FMCG. Z firmą związana jest od 2022 roku, gdzie do tej pory pełniła funkcję Dyrektora Komercyjnego. W tym czasie znacząco przyczyniła się do rozwoju współpracy z kluczowymi partnerami biznesowymi, a także wzmocniła pozycję ARYZTA jako preferowanego dostawcy wysokiej jakości wyrobów piekarniczych. W swojej dotychczasowej karierze zawodowej Agnieszka Bibrich-Olesińska odpowiadała za działania w obszarze trade marketingu, tworzenie i realizację strategii, zarządzanie kluczowymi klientami oraz zespołami sprzedażowymi. Jej profesjonalizm, motywacja i dojrzałość biznesowa sprawiają, że jest menedżerem silnie zorientowanym na cel.
Jako Dyrektor Zarządzająca ARYZTA Polska, Bibrich-Olesińska planuje skupić się na dalszym rozwoju oferty produktowej, inwestycjach w innowacje oraz zrównoważonym rozwoju, zgodnie z globalną strategią Grupy ARYZTA.
„Obejmując stanowisko Dyrektor Zarządzającej, czuję dużą odpowiedzialność, ale i motywację do działania. ARYZTA Polska to firma z ogromnym potencjałem, wspaniałym zespołem i wyjątkową ofertą produktową. Moim celem jest dalsze wzmacnianie pozycji rynkowej oraz budowanie wartości dla naszych klientów i partnerów biznesowych.” – powiedziała Agnieszka Bibrich-Olesińska.
Źródło: Kolterman Media Communications Fot: mat. prasowe
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.