Z rynku FMCG

Wedel stawia na nieoczywiste kooperacje

Poniedziałek, 20 stycznia 2025 HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
Coraz więcej konsumentów w swoich wyborach zakupowych kieruje się chęcią poznawania nowych produktów i nieoczywistych połączeń.
W odpowiedzi na te potrzeby firma Wedel, oprócz swoich tradycyjnych i kultowych produktów, aktywnie rozwija współprace licencyjne, tworząc ofertę wykraczającą także poza kategorię czekoladową. Współpraca z firmą Gatta przyniosła na rynek wyjątkową kolekcję ubrań i dodatków inspirowanych słodyczami. Z kolei efektem kooperacji z OnlyBio jest limitowana edycja kosmetyków o czekoladowych zapachach. Wedel ma w planach kolejne, interesujące współprace, które pozwolą na dalszy rozwój marki i wzmocnienie jej obecności na rynku.



tagi: Wedel , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,