Kampanie i Promocje

Kolejna odsłona sąsiedzkiej kampanii Milka

Poniedziałek, 20 stycznia 2025 HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
Milka, marka słynąca z delikatności, w 2024 roku prowadziła ogólnopolską kampanię, której celem było pokazanie, jak małe, codzienne gesty mogą pomóc w budowaniu więzi sąsiedzkich, tak ważnych dla większości Polaków.
Kolejną odsłoną sąsiedzkiej kampanii jest akcja cash back, dzięki której konsumenci kupując dwa produkty Milka – dla siebie i dla sąsiada – mogą otrzymać zwrot za tańszy z nich. Dzięki tej inicjatywie Milka zachęca do dzielenia się słodkościami z sąsiadami, tworząc przestrzeń i okazję do budowania relacji sąsiedzkich. Promocja trwa od 02.01.2025 r. do 28.02.2025 r. Szczegóły kampanii i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: www.promocjamilka.pl.

mondelez_milka_z_rynku.jpg



tagi: kampania , Milka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,