Komentarz Branżowy

Gibar: Miniony rok dla branży słodyczy był pełen wyzwań i dynamicznych zmian

Piątek, 17 stycznia 2025 HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
Miniony rok dla branży słodyczy był pełen wyzwań i dynamicznych zmian. Mocno odczuwalny był dalszy wzrost cen surowców, szczególnie czekolady.
Zauważamy, że konsumenci coraz bardziej świadomie wybierają produkty, oczekując najwyższej jakości i przejrzystości w składach. Motywuje nas to do dalszego doskonalenia oferty oraz dostosowywania działań do zmieniających się potrzeb na rynku.

Pomimo trudności udało się nam osiągnąć wiele istotnych celów. Znacznie rozwinęliśmy dział handlowy, co zaowocowało pozyskaniem kilku kluczowych klientów. Jednym z naszych przełomowych sukcesów było otwarcie nowego kanału dystrybucji w postaci vendingu.

W minionych miesiącach zauważalnie dominowały trendy związane z wygodą użytkowania produktów. Konsumenci coraz częściej sięgają po mniejsze, poręczniejsze opakowania, które idealnie wpasowują się w ich codzienne potrzeby.

2025 rok to dla naszej firmy Gibar czas nowych wyzwań. Planujemy nawiązywać kolejne współprace, nieustannie poszerzać nasze portfolio o innowacyjne produkty oraz zoptymalizować politykę magazynową. Z optymizmem patrzymy w przyszłość i wierzymy, że ten rok przyniesie kolejne sukcesy.

Paweł Majchrzak
Dyrektor Operacyjny,
Członek Zarządu
Gibar




tagi: Gibar , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,