Miniony rok dla branży słodyczy był pełen wyzwań i dynamicznych zmian. Mocno odczuwalny był dalszy wzrost cen surowców, szczególnie czekolady.
Zauważamy, że konsumenci coraz bardziej świadomie wybierają produkty, oczekując najwyższej jakości i przejrzystości w składach. Motywuje nas to do dalszego doskonalenia oferty oraz dostosowywania działań do zmieniających się potrzeb na rynku.
Pomimo trudności udało się nam osiągnąć wiele istotnych celów. Znacznie rozwinęliśmy dział handlowy, co zaowocowało pozyskaniem kilku kluczowych klientów. Jednym z naszych przełomowych sukcesów było otwarcie nowego kanału dystrybucji w postaci vendingu.
W minionych miesiącach zauważalnie dominowały trendy związane z wygodą użytkowania produktów. Konsumenci coraz częściej sięgają po mniejsze, poręczniejsze opakowania, które idealnie wpasowują się w ich codzienne potrzeby.
2025 rok to dla naszej firmy Gibar czas nowych wyzwań. Planujemy nawiązywać kolejne współprace, nieustannie poszerzać nasze portfolio o innowacyjne produkty oraz zoptymalizować politykę magazynową. Z optymizmem patrzymy w przyszłość i wierzymy, że ten rok przyniesie kolejne sukcesy.
Paweł Majchrzak Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu Gibar
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.