Wiadomości

Za nami Konferencja Sprzedaży Hochland Polska 2025

Czwartek, 16 stycznia 2025
Pierwsza w tym roku Konferencja Sprzedaży Hochland Polska odbyła się 15 - 16 stycznia w hotelu Przystań w Olsztynie. W agendzie zaplanowano podsumowanie wyników minionego roku, omówienie kolejnych aktywności sprzedażowo - marketingowych oraz przedstawienie priorytetów na 2025.
Konferencję Hochland Polska oficjalnie otworzył Tomasz Podolski, Dyrektor Sprzedaży oraz Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu.

To był intensywny czas na prezentacje, dyskusje i wymianę doświadczeń oraz na spotkania w jednym miejscu pracowników działu sprzedaży, kierownictwa oraz przedstawicieli z pozostałych działów firmy.

Wraz z Wielką Loterią Almette prowadzony był konkurs Almette Domek 2024 dla Działu Komercyjnego. Wyniki ogłoszono właśnie podczas tegorocznej Konferencji Sprzedaży w Olsztynie. Wielka Loteria Almette 2024 pobiła rekordy kolejny raz udowadniając, że to jedna z najlepszych loterii na polskim rynku.

Po części prezentacji na Oficjalnej Gali wystąpił firmowy band „Black Sapal”.

Każdy nowy rok przynosi ze sobą wyzwania i okazje, które mogą wpłynąć na rozwój firmy. Kluczowa jest regularna komunikacja, wymiana doświadczeń i umiejętne połączenie aspiracji sprzedażowych z portfolio. Hochland skutecznie to realizuje w tysiącach sklepów w całej Polsce, ale także poza jej granicami. Przed nami kolejny, ciekawy rok do którego przystępujemy w pełni przygotowani. – komentuje Jacek Wyrzykiewicz, PR  &  Marketing Services Manager w Hochland Polska.

20250115_144529.jpg



Źródło: Quality Public Relations
Fot: mat. prasowe


tagi: Hochland Polska , Konferencja Sprzedaży , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,