Kategorie produktów

Podravka Polska podsumowała 2024 rok

Wtorek, 14 stycznia 2025 HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
Marka VEGETA już od 65 lat pomaga w gotowaniu, zapewniając doskonały smak każdej potrawie. Nasze przyprawy to codzienne wsparcie dla tych, którzy chcą przygotowywać pełne aromatu dania.
Jednak VEGETA to nie tylko wygoda – to także inspiracja do kulinarnej kreatywności i eksperymentowania. W związku z tym w portfolio marki pojawiła się nowość – przyprawa w płynie VEGETA Umami. To innowacyjny produkt, który w kilka chwil nada potrawom intensywny smak i aromat. W 2024 roku wzbogaciliśmy również ofertę Makaronów PODRAVKA „2 minuty” o nowy kształt – penne.

W ubiegłym roku w ramach współpracy z wyróżnionym przez przewodnik Michelin szefem kuchni, Łukaszem Theusem, stworzyliśmy cztery e-booki pełne inspirujących przepisów dla każdego miłośnika gotowania. Za pośrednictwem mediów społecznościowych i tradycyjnych dzielimy się z odbiorcami ciekawostkami i pomysłami kulinarnymi.

Byliśmy także partnerem wakacyjnej aktywacji Radia Zet – „A może nad morze…”. Podczas sześciu wakacyjnych weekendów urlopowicze mogli odwiedzić strefę VEGETA, gdzie czekało na nich mnóstwo atrakcji i smakowitych przekąsek. Obecnie realizujemy loterię konsumencką „Zakręć smakiem z VEGETA”, w której każdy uczestnik zdobywa nagrodę – akcja trwa do 28 lutego.

W nowym roku nie zwalniamy tempa – planujemy kolejne nowości produktowe oraz działania, które będą inspirować Polaków do wyrażania siebie poprzez kuchnię.

Joanna Ściebura
Brand Manager
Podravka Polska







tagi: Podravka Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,