Kategorie produktów

Sonko: Rok 2024 był dla Sonko czasem dynamicznych zmian i rozwoju

Wtorek, 14 stycznia 2025 HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
Rok 2024 był dla Sonko czasem dynamicznych zmian i rozwoju. Już na początku roku wdrożyliśmy nową strukturę działu sprzedaży i marketingu, która pozwoliła nam lepiej odpowiadać na potrzeby rynku i konsumentów. Ważnym wydarzeniem była także zmiana właściciela – od listopada Sonko jest częścią grupy Euricom – co otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju, w tym również na rynkach europejskich.
Zrealizowaliśmy dwie kampanie reklamowe, które skutecznie wsparły kategorię lekkich przekąsek, dynamicznie rosnącą w Polsce i Europie. To był rok budowania świadomości marki jako lidera w tym segmencie oraz wprowadzania konsumentów do świata zdrowych i lekkich produktów.

W 2025 roku zamierzamy jeszcze mocniej inwestować w marketing i innowacje produktowe. Planujemy kolejne nowości w kategorii zdrowych przekąsek, a także intensywny rozwój eksportu. Sonko pozostaje marką, która łączy lekkość, zdrowie i przyjemność, odpowiadając na zmieniające się potrzeby współczesnych konsumentów.

Waldemar Gajo
Dyrektor Marketingu
Sonko





tagi: Sonko , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,