Rok 2024 był dla Sonko czasem dynamicznych zmian i rozwoju. Już na początku roku wdrożyliśmy nową strukturę działu sprzedaży i marketingu, która pozwoliła nam lepiej odpowiadać na potrzeby rynku i konsumentów. Ważnym wydarzeniem była także zmiana właściciela – od listopada Sonko jest częścią grupy Euricom – co otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju, w tym również na rynkach europejskich.
Zrealizowaliśmy dwie kampanie reklamowe, które skutecznie wsparły kategorię lekkich przekąsek, dynamicznie rosnącą w Polsce i Europie. To był rok budowania świadomości marki jako lidera w tym segmencie oraz wprowadzania konsumentów do świata zdrowych i lekkich produktów.
W 2025 roku zamierzamy jeszcze mocniej inwestować w marketing i innowacje produktowe. Planujemy kolejne nowości w kategorii zdrowych przekąsek, a także intensywny rozwój eksportu. Sonko pozostaje marką, która łączy lekkość, zdrowie i przyjemność, odpowiadając na zmieniające się potrzeby współczesnych konsumentów.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.