Kategorie produktów

Firma MAGO podsumowała miniony rok

Wtorek, 14 stycznia 2025 HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
Żyjemy w wyjątkowo dynamicznych czasach, które stawiają przed branżą retail liczne wyzwania. Pandemia, wojna w Ukrainie czy obecna niestabilność gospodarcza znacząco wpłynęły na oczekiwania konsumentów.
Kluczowym trendem, który zdominuje 2025 rok, będzie rosnące zapotrzebowanie na spersonalizowaną ofertę – szczególnie wśród pokolenia Z, które oczekuje indywidualnego podejścia oraz zgodności oferty z ich wartościami. Odpowiedzią na te potrzeby są rozwiązania typu phygital, takie jak nasze mobilne kasy samoobsługowe CLEVER, które łączą świat online i offline, usprawniając zakupy i budując lojalność klientów.

Drugim wyraźnym trendem jest automatyzacja, która obejmuje zarówno procesy płatności, jak i organizacji sklepów. Przykładem są nasze rozwiązania z linii NEXTO, które umożliwiają tworzenie autonomicznych punktów handlowych 24/7, wspieranych przez sztuczną inteligencję. AI pozwala nie tylko na redukcję kosztów operacyjnych, ale także na lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klientów.

W MAGO patrzymy na wyzwania jako na szansę. Dlatego rozwój technologii, takich jak automatyzacja i AI, będzie naszym priorytetem, umożliwiając nam adaptację do nowej rzeczywistości i dalszy rozwój, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.

Janusz Ciepliński
Członek Rady Nadzorczej
MAGO





tagi: MAGO , podsumowanie roku , wyposażenie sklepów , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,