Żyjemy w wyjątkowo dynamicznych czasach, które stawiają przed branżą retail liczne wyzwania. Pandemia, wojna w Ukrainie czy obecna niestabilność gospodarcza znacząco wpłynęły na oczekiwania konsumentów.
Kluczowym trendem, który zdominuje 2025 rok, będzie rosnące zapotrzebowanie na spersonalizowaną ofertę – szczególnie wśród pokolenia Z, które oczekuje indywidualnego podejścia oraz zgodności oferty z ich wartościami. Odpowiedzią na te potrzeby są rozwiązania typu phygital, takie jak nasze mobilne kasy samoobsługowe CLEVER, które łączą świat online i offline, usprawniając zakupy i budując lojalność klientów.
Drugim wyraźnym trendem jest automatyzacja, która obejmuje zarówno procesy płatności, jak i organizacji sklepów. Przykładem są nasze rozwiązania z linii NEXTO, które umożliwiają tworzenie autonomicznych punktów handlowych 24/7, wspieranych przez sztuczną inteligencję. AI pozwala nie tylko na redukcję kosztów operacyjnych, ale także na lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klientów.
W MAGO patrzymy na wyzwania jako na szansę. Dlatego rozwój technologii, takich jak automatyzacja i AI, będzie naszym priorytetem, umożliwiając nam adaptację do nowej rzeczywistości i dalszy rozwój, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.