Kategorie produktów

Skuteczność, wielofunkcyjność, innowacyjność

Wtorek, 14 stycznia 2025 HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
Rozmowa z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, LAKMA
Jakie trendy dominują na rynku chemii gospodarczej? Które produkty z Waszej oferty się w nie wpisują?

Konsumenci coraz bardziej cenią sobie produkty skuteczne, szybkie w działaniu i maksymalnie ułatwiające utrzymanie czystości przy minimalnym wysiłku. Kluczowym trendem stała się również wielofunkcyjność środków czystości – konsumenci poszukują rozwiązań, które pozwalają jednym produktem sprzątać wiele powierzchni i usuwać różne rodzaje zabrudzeń. Dlatego w naszej ofercie szczególną popularnością cieszą się spraye czyszczące SIDOLUX dedykowane zarówno konkretnym zastosowaniom, takim jak kuchnia czy łazienka, jak i spraye uniwersalne, które są wydajne, kompaktowe i doskonale sprawdzają się w codziennym sprzątaniu.

Czy według przewidywań w 2025 roku na znaczeniu zyskają kolejne trendy? Czego będą oczekiwali konsumenci?

Obserwujemy, że podejście konsumentów do życia dynamicznie się zmienia. Coraz częściej rezygnują oni z czasochłonnych obowiązków, które dawniej były traktowane jako priorytet, aby zyskać więcej czasu na relaks i własne przyjemności. Stają się też bardziej świadomi – zwracają uwagę na skład produktów, porównują oferty i poszukują rozwiązań, które realnie ułatwią im codzienne życie.

W 2025 roku spodziewamy się dalszego wzrostu zainteresowania produktami, które są nie tylko skuteczne, ale także wygodne w użyciu, ekologiczne i dopasowane do nowoczesnego, szybkiego stylu życia.

W jakim kierunku rozwija się Wasza oferta? Jakie nowości się pojawią?

Nasza oferta ewoluuje w odpowiedzi na dynamicznie zmieniające się potrzeby współczesnych gospodarstw domowych i codziennej rutyny ich mieszkańców. Konsumenci coraz częściej dążą do optymalizacji przestrzeni, czasu oraz wygody.

Nasze innowacyjne produkty do czyszczenia idealnie odpowiadają temu kierunkowi. Tworzymy rozwiązania, które nie tylko skutecznie dbają o czystość, ale również podnoszą komfort użytkowników, oszczędzają ich czas i idealnie współgrają z nowoczesnym stylem życia.



tagi: LAKMA , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,